manonym Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Holder på å bli gal på gutten min! Han er en makk når jeg skal amme han, vrir og vender på seg heeeele tiden, slipper puppen tusen ganger..... Og klager seg mye.. Nesten så jeg vil gi opp amminga, men får håpe det bare er en periode han er inne i nå... Noen tips?
Mikaelle7 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Spør inne på ammedebatten, der er de kjempeflinke!
manonym Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Hehe, tenkte ikke så langt jeg;) men nå har jeg lagt den ut der! Takk for tipset!=)
LisaColli Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 samme her, hun er så nysgjerrig på alt som foregår rundt..
manonym Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Er ikke sikker på om det er derfor, men skal prøve å ha på meg et fint dinglendes smykke imorgen så får vi se=) Kanskje han roer seg når han har noe å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå