Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 kjekk bursdag, pappaen tok med gutten vår ut og jeg skulle få bade i boblebadet i fred og bare kose meg. så kom han hjem og sa han kanskje bare måtte stikke igjen. åh sa jeg , hvorfor det? du ser det snart sa han. så tok jeg lua av og sønnen vår som er snart 14 mnd som hadde det søte tykke håret med krøller bak, litt langt var det så noen har trodd han har vært jente. men jeg har ikke vært klar til å klippe han enda og det visste faren. snakk om respekt, han trodde sikkert jeg skulle le og ta det med godt humør. men nei, jeg begynte å gråte. kjente ikke sønnen min igjen. gått fra baby til gutt, og ikke tatt vare på noe hår. ikke en eneste krølle har han tatt vare på.....så her sitter jeg, vi skulle kose oss i kveld men jeg klarer ikke bli blid på han. det ser ikke så verst ut, egentlig fint, men det var ikke det som var poenget...måtte bare få ut litt frustrasjon...så dette innlegget hører vel til på kranglesiden egentlig da... hehe..god helg alle sammen
Mikaelle7 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Måtte smile når jeg leste dette, skjønner deg godt! Men er jo ikke i krøllene sjarmen til gutten din sitter da Prøv å ha en hyggelig kveld likevel.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 hehe..skal prøve på det:) han har jo klippet han lik seg selv da..kort på toppen og ikke framme- ingen lugg og langt i bakhodet...Sønnen vår er ved like godt humør som alltid, men han smiler alltid så lurt og sjarmerende, og med det lange håret har han vært en liten luring:) Men like søt enda vettu...men merkelig å se hvor mye håret gjør med oss. ser hele ansiktet på en annen måte, hadde mye hår i pannen før pappaen va i saksa. nå ser han egentlig ut som han gjorde da han var 4 mnd, like lite hår. men han har aldri mistet noe hår så det var kanskje på tide med et klipp:) god helg:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hehe, jeg har hatt akkurat samme opplevelse og min reaksjon var helt lik. Tårene rant og jeg var sinna og lei meg lenge. Det var jenta mi det da, så nydelig hår med krøller. Tok forsåvidt bare luggen han da, for den var i øynene hennes synes han. Hun så ut som jim carey i dum og dummere i mange uker, skikkelig skeiv rar lugg, jippi...men kom nå over det, og nå er hun så fin igjen atte, heldigvis gror det ut:) Men forstå deg VELDIG godt...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 hehe syns jeg ser henne for meg:) vi har tatt lyggen hans før, pga den gikk ned til nasen og bare i øynene. og første gang så sa faren nei og jeg utsatte det. han ville heller skyve håret til siden, men stakkar han fikk det jo i øynene innimellom likevel. så klippet jeg lyggen, så han har hatt en litt rar lygg-tykk men ble faktisk ganske så bein. Men nå var det egentlig på tide å ta lyggen igjen ja.. men vi har snakket om det nå. og han sa han var redd det kunne tippe enten den ene eller andre veien. så skal vennen til pappaen prøve å fange opp litt hår på terrassen der de klippet:) hehe... jeg sa :greit at det ble gjort, men det som er gale er at det ble gjort uten min tillatelse og når han visste det ikke var noe jeg ville gjøre. og at han ikke tok vare på håret, så han sier han har lært nå så får jeg bli kjent med godgutten min på ny i morgen:) men guttene er vel litt slik, litt snartenkte:) natti natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå