Gå til innhold

Trillepike-- 40 kr. timen.. Lite eller passe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt for lite! fikk ca 200kr jeg for et par timers trilling/pass for 10år siden når jeg passet ungene i nabolaget. å det er 10år siden!

Skrevet

Jeg syns ikke det er lite for trilling.

Skulle de også være barnevakt, så hadde jeg nok økt prisen.

Men å trille de litt på dagtid, så er 40 kroner en fin pris.

Du kan jo evt diskutere det med foreldrene til trilleren.

Skrevet

Fikk du 200 kr. for et par timers trilletur? Bare sånn rett uti gata?? Det var mye.. En dagmamma får jo ikke så mye engang..

Skrevet

Ja, det er bare snakk om vanlig trilling rett uti gata.. Ja, hadde det vært barnevakt så hadde det være noe helt annet.. Men det er snakk om ei nabojente som er så glad i barn, å så lar jeg henne trille han til han sovner en gang i blandt om jeg har mye og gjøre.. (han sover så lite på dagen)..

Skrevet

Jeg synes det høres helt greit ut. Fikk selv 25kr timen da jeg var yngre, men nå er jo kidsa litt mer vant til å ha penger.

Skrevet

Herregud, har de flere unger, så kan jeg trille dem litt, hehehe :0) 200 kroner for ett par timer??

Jeg spurte trillepiken min, hun sa 25 kroner er vanlig. Jeg gir 30 kroner.

Skrevet

I nabolaget vårt var 20 - 30 kr vanlig "trillepikepris". Dobbelt hvis de skulle sitte barnevakt på kveldstid. Dette er to år siden, men det kan vel ikke ha forandret seg såååå mye? Syns 40kr høres bra ut jeg.

Skrevet

Ikke noe mer ihvertfall:) Selv kommer jeg til å betale kanskje 30 kr timen når snuppa får trillepike. Og rundt 50 for timen vist jeg nruker barnvakt. Det som er vanlig her hos oss:)

Selv fikk jeg 15-20 kr timen når jeg var trillepike for fnørten år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...