ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 i morgen skal jeg og mamma ut og kjøpe søskenvogn til de små.. hehe har en gutt på 19 mnd som trenger et sted å sitte på trilletur sommen med sin lillesøster. Men hvem skal jeg velge 1: GT, full liggestillign og veldig lett å kjøre, koster en del mer en dem andre.5000 2:Barnevogn huset sin, kan ikke legges helt ned, med tanke på at minste baby skal ligge i soft bag, dumt? 3000 3:Barnas hus: kjempe fin med full ligge stilling, rød og sort, 3000 alle er like lett å kjøre og tar ca like stor plass i bilen.. men skal jeg velge etter merke eller pris? takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ville ikke kjøpt noe uten full liggestilling ihvertfall...
Aurora.m/nr.3 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har bare prøvd GT-vogna, og den er iallefall veldig god. Vet flere som har den, og har ikke hørt at de har hatt noen problemer med den. På Finn.no selges tvillingvogna for 3490kr helt ny av et firma som heter Biteringen. Tror jeg ville ha gått for det kjente, men det er meg. Sikkert enklere å få solgt den også, om du behandler den fint...
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 jeg har bestemt meg for at jeg må ha en med full liggestilling.. så jeg slipper å bygge opp noe under softbagen, vil jo at den skal ligge trygt i vogna. flere som mener noe? som er viktig
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jeg hadde sjekka på finn.no. ser de har mange der. Selv kjøpte jeg en brukt oth mountain terrain, med bag til 2500,-. Helt suveren den, regner ikke med bruke søskenvogna såå mye, så da gidder jeg ikke å investere så mye i den heller.. Bare et tips!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 takk alle sammen! jeg har ikke bestemt meg helt ennå, jeg må nok ned i alle 3 butikkene å se på dem.. hehe jeg vil kjøpe ny, fordi jag skal bruke den ganske så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå