Gå til innhold

"Mammamia" Roooper på deg jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere det anng. bilsetene til barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! :-)

Vi byttet dem ut... Jeg dro en svipptur til Svinesund og kjøpte splitter nye seter, så nå føler vi oss 100% trygge på at ungene sitter trygt :-) Godt å vite :-) Og kjekt å få to seter til prisen av ett i Norge da! Hehe..!

Skrevet

Så flott da :-) Graco-seter eller? Hvor mye koster de i Svinesund?

Skrevet

Snuppa fikk Akta Graco Duologic, kostet 2700 norske (3999 i Norge!!) og lillegutt fikk Britax Two Way Elite, kostet 1400 norske, så vi er fornøyde nå ja :-) Samme setene som de hadde fra før da, kjekt at vi VET at de passer i bilen og at ungene passer dem, så safet vi ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...