Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan gjorde dere det anng. bilsetene til barna?
mammmamia ** Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hei!! :-) Vi byttet dem ut... Jeg dro en svipptur til Svinesund og kjøpte splitter nye seter, så nå føler vi oss 100% trygge på at ungene sitter trygt :-) Godt å vite :-) Og kjekt å få to seter til prisen av ett i Norge da! Hehe..!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Så flott da :-) Graco-seter eller? Hvor mye koster de i Svinesund?
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Snuppa fikk Akta Graco Duologic, kostet 2700 norske (3999 i Norge!!) og lillegutt fikk Britax Two Way Elite, kostet 1400 norske, så vi er fornøyde nå ja :-) Samme setene som de hadde fra før da, kjekt at vi VET at de passer i bilen og at ungene passer dem, så safet vi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå