Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 dette takler ikke jeg,men han skal på død og liv høre alle detaljer og tenner utrolig mye på dette.Uansett om jeg ikke vil si noe eller ikke.Han ødela ganske mye med hensyn til dette i begynnelsen når han var sjalu og vi kranglet om at jeg hadde hatt sex med andre før han.Derfor er jeg redd for å si ting i tilfelle han skal bruke dette mot meg. Hva skal jeg gjøre? han maser om dette hver gang.....og jeg kommer med usanne ting og sier at det jeg sa ikke er sant.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg tenner på at han snakker om x-ene sine om det er noe trøst. Men jeg bruker det ikke mot han etterpå da. Kanskje du bør ta deg en prat med han. Hvis han bruker det mot deg etterpå så blir det jo galt. Og om du ikke har lyst til å dele med han bør han respektere det. Det er jo litt spesielt. Futta
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Skjønner godt at dette blir vanskelig for deg:/
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 FARLIG FARLIG! Ikke gi ham den ammunisjonen hvis han bruker det mot deg senere! Eller dikt opp noe tøys - han tennes sikkert av det likevel..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 tenner på sånt vi også.. men skjønner ikke det egentlig. så fort jeg ikke er kåt lengre så blir jeg heller kvalm av tanken.. men du må nok ptare med han om det og få han til å garantere at han ikke drar det opp seinere
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Sånn har vi det og... Merkelige greier. Men vi snakker ikke om det i det hele tatt når vi ikke er kåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå