Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Når startet dere å få det, og hvordan fødte dere i forhold til termin\ Lurer på hvor mye sammenheng det har.. Jeg har mye kynnere hver dag, tidvis også litt vonde tak i mage og veldig i ryggen, og 4 uker til termin.... veldig lite lyst å gå sånn til termin!! Men dessverre får jeg ikke bestemme selv....
somm@r Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hadde mye av dette i andre og tredje svangerskap. Fikk 9 dager før termin på andremann, satt i gang 2 uker før på tredjemann. Tror ikke mye kynnere nødvendigvis fører til tidligere fødsel.
så var vi 4 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde masse kynnere fra uke 18 tror jeg det var, flere om dagen, var faktisk flere jm på føden som reagerte på de når jeg var inne på kontroll der. Men han bestemte seg nå likevel til å vente til 2 dager før termin da.
Anonymmmmm Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hadde kynnere i 3 uker. Førte til 2 falske alarmer! Fødte 2 dager etter termin.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hadde masse kynnere fra ca uke 25 og fødte på min termin da, 6 dager før ul termin.
eva luna Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde utrolig mye kynnere i første sv.skap, fra 4-5 mnd og helt frem til termin, men gikk 11 dager over. Var ganske vondt og ubehagelig husker jeg. I andre svangerskap hadde jeg mye mindre, da fødte jeg på termin.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 hadde masse kynnere fra 4. mnd og fødte 1 uke over termin..
snartmammapåny Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Hadde masse kynnere siden uke 16. Føler jeg gikk rundt med kynnere konstant. Fødte 10dager over termin, men fødselen gikk kjapt da. Norges mest spreke livmor etter all "treningen" med kynneren kanskje?
Dailis Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Litt varierende, men tidligst fra 3-4. mnd. Men så føder jeg som en katt og da.
Murmeline Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde svært mye kynnere, de begynte å bli plagsomme midt i andre trimester, og rundt uke 32 ble det rier av det, men ikke åpning/modning. Fikk da medisiner for å roe de ned, og beskjed om å ta det enda mer med ro. Var heldigvis sm fra før, ellers hadde jeg blitt det pga de. Det hjalp å være i ro, gjøre minst mulig. Sikkert ikke så lett med et barn til da. De regnet med at jeg ville ha fødet litt før termin, men hun holdt seg der frem til ks i uke 37, vet ikke hvor lenge hun ville ha blitt av seg selv. Finn ut av hva som provoserer kynnere, og prøv å unngå dette:)
PopUp Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Gikk med kynnere fra uke 16-17, mange og til dels kraftige. Inn på sykehuset to ganger med premature rier... Fødte 3 uker før termin, men det gikk FORT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå