Gå til innhold

Jeg gleder meg til bebien er ute...


Brenda med 2 ute

Anbefalte innlegg

for da får jeg ta på den nydelige bebien min og se hvordan leieboeren ser ut. Se på nurket og tenke at dette skal bli den fineste jeg noensinne har laget.

 

 

Så gleder jeg meg til og ligge på mage og rygg igjen. spise normalt, ta meg et glass vin eller fem, få et normalt humør, handle klær, gå turer=) Røre meg i det hele tatt, (har skikkelig bekkenløsning) ha ordentlig sex med mannen min uten og miste pusten eller få vondt, at en dag går forbi uten at det er alt for mange plager.

 

Yep, that about wraps it up=) 36 dager igjen om nurket er høfflig nok og sjekke ut til avtalt tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg likte innlegget her kjempegodt...kan ikke si meg mer enig i alt du skrev... Gleder oss voldsom til å se keiserinna vår ;o)

 

Jeg er også sliten å lei og har masse plager med bekkenløsning og sex er fy om det ikke går på mine premisser... kynnere som kommer å går i tide og utide...sliten før jeg har kokmmet opp en trapp...sover dårlig om nettene, dumpe seg irundt hver gang en skal snu seg...IKKE FÅ SOVE PÅ MAGEN!!!!! opp flere ganger å tisse... Det å kunne ta på seg de klærne som du vil ha på deg og som faktisk ikke er mammaklær...Klare å se tærne sine i d hele tatt!!! Savner å kunne ta meg ett glass vin jeg og men mest av alt savner jeg faktisk å kunne ta meg en RØYK om jeg får lyst på... Ble masse syting dette å, men vet det er sikkert mange flere enn meg som har det akkurat på samme måte...

 

Men her er d KUN 30 dage igjen til vi får nurket vårt så jeg klarer meg vel de dagene også....

 

Men ønsker likevel alle andre også, masse lykke til og husk at det er nå vi skal nyte tiden og ta godt vare på oss selv...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! jeg gleder meg sinnsykt til min lille prinsesse kommer ut :)

Gleder meg til å holde henne i mine armer. :) er så nysgjerrig på hvordan hun ser ut. men jeg vet allerede nå at hun er vakker :)

 

også gleder jeg meg til å kunne gå ordentlig,sove ordentlig og kunne være intim med mannen min uten at magen er i veien.

og spise ting jeg har lyst på.. :)

 

men jeg ville ikke vært foruten min lille prinsesse.. så hele prosssen har vært verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...