Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 du skulle jo flytte til bærum, ikke oslo, fyyyyyyyyyyy!!!!!!!! he he!!! har dere det bra ellers da\ blir sikkert digg å bo i hovedstaden, også i så fornemt strøk, tjihi!! hvordan har det gått m pass til snuppa, sydentur osv da\
winneboo Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hei du!! Ja jeg vet...hehe.. hadde tenkt til å flytte til Bærum, men vi fant jo ingenting. Å fant vi noe så var det så mange andre som var interesserte i den samme så ble aldri oss Så begynte vi å se etter leilighet i Oslo å der var det jo maaange flere ledige enn i Bærum. Så derfor ble det Oslo. Har ikke funnet noe dagmamma til vesla ennå men er på jakt Vi reiser til Spania om 1 uke så det blir digg Så etter vi kommer hjem fra ferie så er vi gjerne med på et dib treff
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Fikk du ordnet opp med barnefar og passet? *sorry at jeg blander meg*
winneboo Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Han sa han skulle skrive under dersom han fikk ha henne 1 uke nå i sommer\høst så jeg bare sa det var greit. Men det kommer ikke til å skje. Men da skrev han hvertfall under. Gjør ingenting at du blander deg vettu
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Det var bra!! Håper det ikke blir noe tull med den uken da:-/ God tur!
winneboo Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Det får jeg ta som det kommer. Han venter uansett et nytt barn om 2mnd så tviler sterkt på at dama hans orker å ha ungen min løpenes rundt der når hun nettopp har født. Så kravet om den uka kommer han nok ikke til å kreve kjenner jeg han rett. Takk for det, blir deilig å komme seg litt bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå