Babyfacepsycho Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hadde dere fikset msn til barnet deres på 7 år? *skeptisk*
Trulte76 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 jeg har til jenta mi på 8 år..men har kun familie på msn hennes..pappan (bor ikke ilag med oss) mine foreldre som bor flere mil unna, meg og sambo og en onkel. Men hadde hun hatt venninner med msn så hadde ho fått lagt de til også da
Trulte76 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 men på en annen side..ho hadde ikke fått laget seg profil på blink, nettby eller lignende da..det blir noe helt annet
Nurse80 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Min gutt har msn og egen profil på data. Men har sitter der bare under tilsyn. Det er svært få timer det er snakk om i uken. Han har bare familien sin på msn. Han ha kanskje brukt msn 12 ganger på et år. Så intr er ikke så stor. Vil heller spille. Men msn er god skrive og lesetrening.
Trulte76 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 ja det synes jeg også..god skrive og lesetrening Mi jente bruker den mye hun da Snakker ofte med mommo og moffa på nett og med pappan sin så hun har blitt en reser å skrive på pcn nå
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Kommer til å oppfordre barna mine til å skrive på msn, men da til mormor i Skien...da må de nemlig skrive og lese islandsk, så det blir på en måte en måte å lære det på!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå