Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 vi skulle liksom prøve igjen.. han som ville, jeg var kommet meg greit over han. også begynte han og spille på samvittigheten min, ved å si ting som : for ...... er det best om mamma og pappa holder sammen" bla bla bla. og jeg går på. hver gang. sa til og med ifra til en veldig fin type jeg var på date med at det ikke ble noe mer. også gikk det en uke.. gikk to.. han sa han fortsatt tenkte. og jeg lot han være i fred, stresset ikke, men hadde jo ett håp. og i dag kom "dommen". nei, han stoler ikke på meg, og når han tenkte på alt som har skjedd kunne ikke det positive overveie det negative. ååååå blir helt gal av han. vet han elsker meg, det ser jeg og vi var sammen lenge. men familien og vennene hans hater meg fordi jeg- drittkjærringa-flyttet. og det kan han ikke tilgi. og når jeg sier: da setter vi strek her, orker ikke mer fram og tilbake, enten er fortid fortid, og vi starter med blanke ark begge to (var jo en grunn til at jeg flyttet!) eller ingenting, svarer han sånn : kan jo ikke utelukke at det blir noe i fremtiden da.. føler jeg går i sirkel. holdt på sånn ett år. og jeg, dumme dumme meg, går fortsatt og venter på han!! så nå sitter jeg her, i fri helgen min, og bare savner begge to! tror han spiller ett sykt spill med meg, og kommer til å "holde meg på vent" resten av livet! måtte bare få det ut..
Singelmamma og banden Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Ta kontakt med han hyggelige typen igjen du. Eller vær åpen for at det kan bli noe med en annen - og når han kommenterer det han eksen din, svarer du: men du klarer jo ikke å bestemme deg, så jeg gidder ikke vente mer...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 har holdt på sånn i tre år...for man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden sier han...venter enda jeg!Mitt råd er at du prøver å gå videre,å sette punktum for dereto:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå