baby78 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei. trenger virkelig noen gode råd nå. sønnen min på 22 mnd klarer å sno seg ut av bilsete selene. (de som går over skulderen). dette gjør han uansett hvor mye vi strammer til. strammer så hardt jeg bare kan! fatter ikke at han klarer det! helt utrolig. så da sitter han og titter fremover, og skriker som bare det. virker som om han vil se fremover! jeg har virkelig ikke noe særlig lyst til å la han sitte fremovervendt, synes det er altfor tidlig. men det kan vel heller ikke være anbefalt at barnet skal sitte slik som han gjør heller. Noen som har noen gode råd?
Mille** Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Tror man får kjøpt en slags klips å feste på selene slik at han ikke kan ta de av, prøv det.
baby78 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 jøss. ja det høres jo utrolig smart ut. de selger kanskje disse klipsene der hvor man får kjøpt bilseter da? ja dette må vi prøve.
mammmamia ** Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Det er alt for tidlig å snu han fremover ja..! Du får kjøpt sånne klips som holder selene fast ja, så prøv det, den koster ca 40 kr! Ellers anbefaler jeg dere til å bare være strenge, stoppe og vise han at det er strengt forbudt å sno seg ut av setet..! Han prøver å vise styrke, og det er viktig at ikke dere gir etter, men viser at DERE er sjefene..! :-) Har selv hatt en utbryterkonge, og det var skummelt å kjøre bil en stund, men han skjønte til slutt at det ikke nyttet, så nå har vi ingen problemer lenger (han er snart 4 år og sitter bakover enda ;-)) Evt kan du prøve å koble ut airbagen og flytte bilsetet hans frem, da har du bedre kontroll på han, og han kan se deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå