Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hellu Jeg fikk plutselig vite etter at jeg hadde gått på pergo i 8 mnd at det er lurt å ha en pause på 6 mnd etter 3 mnd med pergo (a) Så nå har jeg ikke tatt pergo på 2 mnd.. Jeg har hatt regelmessig mensen leenge.. Men denne gangen har jeg fortsatt ikke fått mensen.. Skulle hatt TR 8 juli :s Kan det være at kroppen min har blitt så vant med pergo at jeg får uregelmessig mensen? eller hva kan dette være? Jeg tenkte jeg skulle tatt en test, men jeg tok en test 9 juli og den var negativ.. Er det mulig at den kan ha blitt positiv nå? Her om dagen hadde jeg mensensmerter.. Trudde TR var like rundt hjørnet.. Men der ble jeg lurt... hehe.. Og de gangene jeg ikke har fått mensen på den dagen jeg skal ha den så har vi pleid å ha sex og da får jeg mensen dagen etter :s men ikke denne gangen.. jeg bare lurer på om dette kan være pga at jeg har "slutta" med pergotime eller om hva det kan være.. vet ikke hvor lang tid det tar før pergotimen er ute fra kroppen.. noen som vet det kanskje?? jeg setter pris på alle svar jeg får
jiha Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ta en test da vell!=D Vet ikke om pergoen men ble i allefall veldig spent! d er jo gått tre dager sidn forige test så jeg ville testa på nytt;D
Lillegull og spiren Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 sjangsen er jo stor for at du har en liten spire,så jeg ville tatt en ny test jeg:) lykke til:) jeg har tatt min første dobble kur med pergotime nå og har el i disse dager,men har ikke fått posetiv el tester enda. har du gått på enkel eller dobbel kur med pergotime?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 takk for alle svar Jeg har gått på både enkel og dobbel pergo jeg hehe.. føler meg som en liten prøvekanin hehe.. jeg skal ta en test til mandag hvis jeg fortsatt ikke har fått mensen spennende.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå