Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Skulle bestile tutt med navn på men så begynte eg å lure kva er best silikon eller latex ???? O gkva er forskjelllen???
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 Ingen som har erfaring eller veit noko???
pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 jeg ville kjøpt med silikon for de synes jeg er best
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 silikon det er dei som er brune det??? og latex er gjenomsiktige???
pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 jepp stemmer det synes ikke latex ser noe fint ut derfor har jeg bare silikon på smokker og tåteflasker
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Takk for du svarte...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 latex er brune og silikon er blanke. latexen er mykere enn silikonen, men silikonsmokkene holder seg lenger og ser finere ut.. men det anbefales faktisk ikke å bruke silikon dersom barnet (når det har fått tenner) tygger mye på tuttene sånn at det blir skader på silikonet eller latexen. da sies det at latex tuttene er avgir minst stoffer som barnet får i seg! vi har brukt begge deler, men mest latex selv, men det virket som det var det samme for prinsessa mi hva ho fikk=)
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Silikon er best, da latex kan fremkalle allergi. Silikon er blanke og latex er brune.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 marcus liker ikke de brune...han brekker seg av de.. hehe.. så vi bruker bare de gjennomsiktige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå