Gå til innhold

Lar dere babyene deres sove på magen? ( 6mnd ca.. )

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Snur seg hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hun våkner hver gang hun ruller over så det trenger jeg ikke bekymre meg for. Men det er et sable slit å gå inn å snu en lys våken baby utallige ganger hver natt. Derfor sover hun nå i vognbagen slik at hun ikke ruller rundt.

Skrevet

Kan hende at vi snur henne tilbake på rygg noen ganger hvis hun sover veldigt godt. Men allt som oftest lar vi henne ligge på magen hvis hun har snudd seg. Dette fordi hun snur seg like fort uansett, og hvis vi "tuller" med henne og snur henne så våkner hun og vil ikke sove mer. Så ja vi lar babyen sove på magen. Men hvis jeg ser at hun ligger med hodet mot noe så flytter jeg henne selvsagt.

Skrevet

Lukas fikk sove på mage fra den alderen. Sover ennå best på mage!

Gav opp den snuinga, da hadde det ikke blitt søvn på meg i det heletatt :-) Har gått så bra så. Så lenge de klarer snu seg tilbake igjen da!

Skrevet

Jeg kommer til å legge henne i slik pose som gjør det umulig å snu seg.

Tar ingen sjanser da broren til mannen min døde av krybbedød mens han lå på magen

Skrevet

Snuppa har ligget på magen siden hu var 4 måneder ca hu! Var inne å snudde henne endel ganger, men neste gang voi var inne lå hu på magen igjen! Så det nytta ikke!

Skrevet

sønnen min har siden ca 1 mnd alder hatt perioder med fullstendig ryggnekt... første perioden varte to uker.. eneste som hjalp var å legge han på magen, da sov han.. så min får sove på magen når han vil det... han er 2,5 mnd nå

Skrevet

vi har ikke hatt det problemet med at hun snur seg enda, så foreløbig sover hun bare på ryggen.. men er det ikke noe med at de kan sove på magen hvis de snur seg dit selv? hmm, mener å ha hørt det..

Skrevet

Hun minste snudde seg hele tiden til magen på den tiden. men vi snudde henne alltid til ryggen når vi så til henne. Nå (hun blir 1 år neste uke) snur hun seg fremdeles til magen...........(vi snur henne ennå til ryggen når vi ser til henne). Jeg fikk/får ikke sove viss jeg vet hun sover på magen.

Skrevet

Jeg personlig synes det er skummelt når de sover på magen, de få gangene det har skjedd med mine har jeg snudd de øyeblikkelig.

Llille-Snuppa er 10 mnd, og jeg snur henne fortsatt (har bare skjedd at hun har snudd seg i søvne 2-3 ganger, så hun foretrekker tydeligvis å sove på rygg.)

Skrevet

Anbefaler deg ikke bruke sånn babysafe! Vi prøvde det på Lukas, han var/er så sterk i kroppen at han snur seg inni den :-( Når han var liten, ca 4 mnd. så våknet jeg av at jeg hørte han styrte fælt og fant han halveis snudd inne i posen, stramt rundt arm og hals! GRUSOM OPPLEVELSE!!! Posen var forsvarlig festet, på det strammeste!

Har prøvd en gang til i ettertid når han skulle ha en lur på dagen, og det samme skjedde! Er HELT imot disse osene!

Men det er meg det da :-p

Skrevet

ja , men liker det ikke. men hun sover mye bedre sånn.

hun startet å snu seg da hun var firemnd- menvåknet hver gang hun kom på magen ( noe som skjedde hele tiden) , så hun sov i sånn pose så hun ikk ekunne snu seg. men da det varme været kom mi juni så ble den for varm og siden da har hun sovet på magen. nå snur hun seg fint over på ryggen og bytter på hvilken vei hun vil ha hodet, så jeg slappet litt mer av nå. men sjekker henne flere ganger om natten da.

men nå er hun også 8mnd da, krabber og reiser seg, så hun er jo mye sterkere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...