Athene75 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Og i hvilken uke hadde dere en MA? Jeg har hatt en MA i uke 11. Nå er jeg gravid på ny, men mistenker ny MA pga brun utflod
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 eg hadde MA i uke 17, og eg hadde ikke noe tegn på at noe var galt...fikk vite det en uke senere på ul.....
har4barn Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde MA oppdaget i uke 18 , men babyen døde 3-4 uker før. Hadde heller ingen symptomer - bare en masse bekymringer.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg fikk en bitte liten blødning (bare noen dråper i do), men bare visste at noe var galt fordi jeg hadde plutselig mistet alle symptomene noen dager før. Fikk ultralyd og da så de at fosteret var dødt. Var da i uke 11, men fosteret hadde vært dødt siden uke 9. Husk at mange får brun utflod i svangerskapet uten at det trenger å være noe galt...spør legen din om en ultralyd hvis du er redd for MA igjen. Det har han/hun sikkert forståelse for siden du har vært igjennom det før. Lykke til Håper alt er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå