Gå til innhold

Hva tror dere?? Vondt i magen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ca 45 minutter har jeg hatt veldig vondt i magen.. men det er konstant.. kommer ikke i noen tak eller noe.. jeg får samtidig noen kraftige kynnere,men de påvirker ikke smerten i magen liksom... den er der hele tiden jevnt. Har også bra med trykk nedover og i rompa men det har jeg hatt tidligere også. Og så plutselig begynnte jeg fryse noe fælt... rister her jeg sitter og det er normal temp i huset.

Tror jeg skal prøve meg på en dusj for å se om jeg fåt tilbake varmen.

Jeg har ikke noe lyst å reise inn til sykehuset på en måte, fordi det er nesten 3 kvarter å kjøre og jeg tror jo da at vondtene mine er over innen jeg kommer inn, og da føler jeg meg som en idiot om dere skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke godt å si..har det ganske likt her også.. magen har vært så hardt og vond..ikke første gangen, men ekstra idag..det gjør vondt konstant nederst i magen og har litt vondt i korsryggen..murre,murre du...

men jeg fryser ikke sånn som du da..her er det heller motsatt..

tror kanskje bare det er modning...men man kan jo aldri vite...

klem

Skrevet

ja jeg har holdt på med modning noen dager... men føles liksom så anderledes nå... tror jammen meg jeg må ringe... for det gjør bare mer og mer vondt dette her...

Skrevet

ok...lykke til da og skriv igjen når du har ringt og si hva de sa!

Er det så vondt at du bare sitter/ligger og sier "au,au,au"?

Skrevet

nei ikke så vondt,men såpass at jeg klarer ikke gjøre noe heller.. sitter her og vil egentlig bare legge meg ned å bli liggende..

Skrevet

har du ringt og hørt nå? hva skjer?

Skrevet

dytt!!!

Skrevet

lurer også på hvordan det går med deg vennen!!!

Skrevet

Ring ring! Kan det være noe som går, jeg er ikke i form i dag, hoster, vondt i halsen, vondt i kroppen, men ikke i magen. Men jeg hadde konstante smerter i magen for et par uker siden, dro til føden og hadde da kraftig urinveisinfeksjon. Det kan jo være det i kombinasjon med et virus som går her på innlandet.... Få det sjekket uansett! Man skal ikke gå og ha det vondt på dette tidspunktet.

Skrevet

hun er på vei til sykehuset. *krysser fingrene for duracellgirl*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...