Blåttkryss Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Har mistet bruksanvisningen... lurer p å om noen kan hjelpe meg!? Lurer på når innleggsputen skal ut og når beltet skal flyttes ett hakk oppover. Jenta mi er 12 uker men ca 60 cm lang. Må gjøre noe med den nå, for det ser veldig ubehagelig ut sluk hun sitter..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det kommer ann på str til babyn, du flytter da selene opp når barnet blir lengre. Slik ser man? Og innleggsputen tar du ut når babyn blir for stor.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 selen skal komme rett på skulderen. den skal ikke komme nedenifra og opp mot skuldrene, eller ovenifra og ned på skuldrene.. hvis du skjønte hva jeg mente nå..hehe
Blåttkryss Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 he he.. jada jeg forsto hva du mente. Takk for konstruktivt svar LillePrins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå