Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg klarer jo for pokker ikke å gå ned i vekt, samme hvor mye jeg jogger eller hvor lite jeg spiser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helvete, nå gidder jeg ikke mer. Har herved offisielt gitt opp og overgir meg til godisfanden! Nå har jeg vært på butikken og kjøpt: grandiosa (kveldsmat) bamsemums snickers brownies seigmenn melkesjokolade nidar sommerfavoritter peanøtter bacongull paprikapotetgull nøtteblanding tortilla salsa rømmedip FROTSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLI SMELLFEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Viljestyrke..........kos deg med melkesjokolade......den frister=)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hmmm.. hørtes ut som den daglige handlelista til Tårnfrid, men med ett mer utvidet reportear av sjokkis:-) Ikke rart at du er feit hvis du slutter å spise tjukka som er anonym:-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Yppert, skulle likt å vært flue på veggen når dere møttes........................antagelig ville dere hevet dere i hverandres armer og råklinet så spytt å magesyre fløt ha ha ha......
ragna Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 den der hadde du egentlig ikke tenkt å være anonym på yppert ;P
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 jasså.. så dere angelica og krangleragna har rottet dere sammen mot meg også??? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.. ser ut som hele dib er infiltrert av hormonelt forstyrra og trøstespisende kjærringer snart:-) Her prøver jeg å være kos og snill, men møter stadig spydigheter som får nakkehårene mine til å reise seg:-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Kjenner jeg deg rett er nakkehåra dine en av de tingene som får deg opp på tåspissen hihi.Bare innrøm det kjære snuppert "You like it!"
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 haaaaaaaaaa.... Mulig at jeg gjør det ja:-)
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Hvis nakkehårene reiser seg på deg min kjære Yppert må det jo bare være et tegn på at det var lenge siden du var på pirbadet og skle sklie , *kniiiiis*
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Og da har jeg trykt i meg en halv grandis, hele posen med bamsemums, en halv plate melkesjokolade, en snickers og snart en halv pose potetgull og en rømmeboks!!!!!!!!!!! dette smaker helt fantastisk, men jeg får snart ikke puste fordi magen er helt sprengt. Samtidig som jeg føler meg litt uvel så gir det en ubeskrivelig god følelse :-) Gubben kom hjem fra jobb for en time siden og sa bare: og du er igang med slankinga igjen ja.... Dette er ramme alvor, jeg gidder ikke mer! Jeg har slanket meg halve livet, nå er jeg ferdig med det! Litt ekstremt i dag, siden jeg nå sikkert har utvidet magesekken omtrent 20%, men da blir det plass til mer i morra! Oops, nå var visst melkesjokoladen borte :-) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Har spist meg opp 2,3 kilo i kveld, bikka 80 kilo da gitt! Kult........ Magen står som en ballong, ser ut som om jeg er 6 mnd på veg! Helt sykt hva jeg har klart å spise. Kom nesten i bunnen av den potetgullposen også, og toppet det hele med et stykke brownie og et glass melk. Det blir: 1/2 grandis 1 snickers 1 pose bamsemums 1 melkesjokolade nesten en pose maarud paprika 1 boks rømmedip 1 brownie brus og melk Gubben er litt bekymra.. Og jeg er litt overrasket over at jeg ikke har spydd! Nå skal jeg velte den dvaske og forholdsvis overvektige kroppen min opp i senga og sove ufattelig godt... God Natt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå