Athene75 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei! På besøk fra 1 trimester. Er 6+4 i dag, men har fått lys brun utflod. Er redd dette er en ny MA. Noen av dere som har hatt brun utflod i 1 trimester og som det har gått bra med?
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Jeg hadde både gulbrun og lyserosa utflod i 1.trimester. Til og med en skikkelig blødning. Det gikk bra med spiren, og jeg er nå i uke 17. Sjansen for å oppleve 2 MA etter hverandre er vel veldig liten? Men jeg skjønner godt frustrasjonen din! Det er IKKE kjekt med brun utflod, selv om det som regel går bra! Lykke til videre! :-)
Athina' Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Slenger meg på i brunt/rødt men alt bra klubben :-) Og som jeg sa på 1.trimester - brunt er ikke farlig, rødt med store smerter er. Lykke til :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 hadde brun utflod en dag da jeg var 8 uker påvei. gikk kjempefint det :-) lykke te!
KristineH79 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jg hadde første blødning ca like langt på vei, var da til gyn undersøkelse og ul, ble fastslått at jg hadde rift på livmorhalsen ik noe uvanelig el farlig. hadde ofte brun utflod av forrskjellige nyanser en go stund etter dette! Alt bra m meg og lille nurk nå i uke 23... Det er ik uvanlig m små blødninger og brun utflod i løpet av svangerskapet, det viktigste er at du ik har smerter og blødninger samtidig, men d har du kansje opplevd før om du har hatt MA tidligere da? Er du bekjymra er d bedre å høre m lege enn å stresse og bekjymre seg! Alt er nok bare bra skal du se, lykke til :-)
Pockahontas Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde brun/rosa utflod 2-3 ganger. Legen brydde seg ikke engang, bare "pfffta" det vekk. Det var vel i uke 5-6 og kanskje 7. Er i uke 15 nå og alt er bra, så vidt jeg vet :-)
nudi *fødeklar* Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde brun utflod i to dager i uke 8. Er nå i uke 28. Tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye;)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde også brun utflod, to ganger (et par dager hver gang) men omtrentlig nøyaktig en måneds mellomrom. var omtrentlig rundt den tiden jeg skulle hatt mensen dersom jeg ikke hadde vært gravid, så derfor var jeg veldig spent denne gangen og, når det nærmet seg mens-tid, for å se om det kom tilbake. Det gjorde det ikke så jeg sier puh....og pustet lettet ut. Ikke det at det var noe farlig med brun utflod, men det er nå alltid det at man blir urolig likavæl
kløver Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Både i dette og i det forrige svangerskapet hadde jeg litt brun utflod i uke 4/5. Det varte i 2-3 dager hver gang. Nå er jeg 13+3 og alt virker bra. Forrige gang fikk jeg en flott jente. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå