Gå til innhold

I morgen bikker jeg inn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på "ordentlig" på dette forumet. Fyller 35 i morgen, nemmelig :)

Har vært innom og tittet litt på dere - syns det er en god tone og masse ståpå humør her ;)

Jeg har holdt på siden april 2006.... hadde en blinkskudd og hadde da termin mars 2007... MA i uke 12, hvis jeg skyter blink nå blir det ny termin i mars - bare 2008.....

Syns det er fryktlig kjedelig å måtte vente så lenge på denne spiren, men vi har to fra før så jeg skal ikke klage :)

I morgen skal jeg få ligge så leeeeenge jeg bare vil - tenk så deilig !!!!

Ta vare på dere selv da damer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit TussiLussi:-)

Jeg fylte 35 i mai men har sneket meg inn her noen måneder på forskudd jeg da så jeg har hengt her siden desember-07

Gratulerer med dagen i morgen. Hipp Hipp Hurra!!

Når har du IKM da? Det blir spennende å følge med på deg denne pp da!! God helg og nyt bursdagen!

Skrevet

Gratulerer så mye med 35-års-dagen og velkommen til oss!

Du har jo prøvd en god stund allerede så jeg håper du kun får et kort opphold her før du lykkes!

Er litt stille her inne pga ferietider for tiden, men vi er en flott gjeng "mammaer to be", hehe

Skrevet

Gratulerer med 35-års dagen TussiLussi :) Nå er det riktig side av klokka.. he, he.

Vel, velkommen inn hit. Jeg fylte 36 i april, men oppdaget ikke formumet før i mars, så har ikke vært her inne så lenge :)

Er i min 12. pp, men stresser heller ikke fælt enda. Vi tar ingen skritt mot "hjelp", før ut oktober. Da har vi holdt på "lenge nok". Da får jeg ev. tusle til en gu, og ev. dytte sambo til en test :)

Vi har en snuppe på 21. straks 22 mnd. så foreløpig kan jeg kose meg masse med henne :)

Lykke til med prøvingen, og ha en flott dag ellers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...