*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 lagt ut to nye bilder av klædden min, hvis noen vil titte... han er allerede blitt 2,5 mnd, lørdan om to uker er han 3 mnd! herregud, tiden går så fort! gled dere damer!!! har allerede lyst på en liten en til jeg da, er så babysyk.. selvom jeg har en liten baby.. . hmm.. hhe.. vente noen mnd hvertfall hvordan står det til med dere her inne? så sjelden je er innom for tiden.. (byttet nick, er julie og christian)
line_n & sara Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 åååå! jeg vil åsså ha søt beibis!!! må vente i fire mnd til, jeg da! gutten din er nyyydeliiii!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå