Gå til innhold

innom en liten tur jeg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

lagt ut to nye bilder av klædden min, hvis noen vil titte...

han er allerede blitt 2,5 mnd, lørdan om to uker er han 3 mnd!

herregud, tiden går så fort! gled dere damer!!!

har allerede lyst på en liten en til jeg da, er så babysyk.. selvom jeg har en liten baby.. . hmm.. hhe.. vente noen mnd hvertfall :)

 

hvordan står det til med dere her inne? så sjelden je er innom for tiden..

 

 

(byttet nick, er julie og christian)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå! jeg vil åsså ha søt beibis!!!

må vente i fire mnd til, jeg da!

 

gutten din er nyyydeliiii! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...