Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har hatt intense smerter i venstre side i hele dag. Paracet hjelper ikke så jeg måtte gå hjem tidlig fra jobb i dag. Smertene kommer og går med varierende intensitet og når det står på som verst så er det vondt å gå. Kjennes ut nesten som intense eggløsningssmerter eller lignende. Er det noen som har lignende smerter eller bør jeg ringe legevakten?
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Uff da! Hvor mange uker gravid er du, og har du sett at fosteret ligger INNI livmoren? Mener ikke å skremme deg, men smertene du beskriver kan minne om graviditet utenfor livmor - og da må du ta kontakt med helsevesenet umiddelbart. Men hvis du vet at fosteret ligger riktig plassert, så kan det jo fint bare være ligamentbåndene som livmoren er festet i som strekker seg. (Med fare for å leke lege...) Uansett, hvis smertene vedvarer, og du er engstelig, så skader det aldri å ringe legevakten. Da kan det jo være at du får komme inn til en UL/ evt. får henvisning videre. God bedring!
Athina' Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Kan bare være at ligamentene vokser. Jeg havnet selv i fosterstilling pga det, spurte legen da jeg avr på UL siste uke og fikk beskjed om at sånn var det bare for de skulle vokse. Men AU altså!! :-(
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er i uke 11 men tenkte å spørre på 2. trimester da det er flere med erfaring her. Jeg var på ultralyd i uke 8 og da var alt normalt så jeg tror ikke det er utenfor livmoren. Har ingen blødningen eller noe. Smertene har jeg kjent før i korte perioder og da har jeg trodd det var voksesmerter eller lignende, men aldri smerter en hel dag i strekk.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ikke ring legevakta! ring føden. legevakten vet ikke en shit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå