Gå til innhold

Smerter i siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt intense smerter i venstre side i hele dag.

Paracet hjelper ikke så jeg måtte gå hjem tidlig fra jobb i dag.

Smertene kommer og går med varierende intensitet og når det står på som verst så er det vondt å gå. Kjennes ut nesten som intense eggløsningssmerter eller lignende. Er det noen som har lignende smerter eller bør jeg ringe legevakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da! Hvor mange uker gravid er du, og har du sett at fosteret ligger INNI livmoren? Mener ikke å skremme deg, men smertene du beskriver kan minne om graviditet utenfor livmor - og da må du ta kontakt med helsevesenet umiddelbart. Men hvis du vet at fosteret ligger riktig plassert, så kan det jo fint bare være ligamentbåndene som livmoren er festet i som strekker seg. (Med fare for å leke lege...) Uansett, hvis smertene vedvarer, og du er engstelig, så skader det aldri å ringe legevakten. Da kan det jo være at du får komme inn til en UL/ evt. får henvisning videre.

God bedring!

Skrevet

Kan bare være at ligamentene vokser. Jeg havnet selv i fosterstilling pga det, spurte legen da jeg avr på UL siste uke og fikk beskjed om at sånn var det bare for de skulle vokse. Men AU altså!! :-(

Skrevet

Jeg er i uke 11 men tenkte å spørre på 2. trimester da det er flere med erfaring her. Jeg var på ultralyd i uke 8 og da var alt normalt så jeg tror ikke det er utenfor livmoren. Har ingen blødningen eller noe.

Smertene har jeg kjent før i korte perioder og da har jeg trodd det var voksesmerter eller lignende, men aldri smerter en hel dag i strekk.

Skrevet

Ikke ring legevakta! ring føden. legevakten vet ikke en shit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...