Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 de forbanna edderkoppene!!!!!!!!!!!!!!! jeg tror seriøst jeg fikk et aldri så lite hjerteinfarkt istad.. skulle heve senga til marcus i hodeenden slik at det blir bedre for han å puste (han er forkjølet), så måtte jeg flytte på reisesenga som står innpakka forran senga hans...der fant jeg min gamle kosebukse.. flytta på buksa og da så jeg den største mother f***** av en edderkopp!!!!!!!!!!!!! trodde jeg skulle dø.. fikk ikke puste!!! (joda.... hehe ) forbanna dritt dyr..
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 ååååh. de er skumle.. de har parkert på doen vår, gubben kommer støtt og stadig løpende når jeg er på do fordi at eg hylskriker i panikk.. :P seriøst jeg er livredd de assa...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 samme her,for meg kunne det like gjerne vert en diger raner....er driiiit redd..
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 jepp, de er jævlige! hvordan går det med marcus da? chrisian begynner å bli så stor, tre mnd om to uker. hjelpes... .
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 går kjempe fint med han takk som spør han er forkjølt nå da,stakkars liten...snufser og står i .. hehe. ja marcus er tre og en halv mnd snart.. herrehud som tida flyr
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 usj da ikke morro.. min er små snufste... har prata en del med deg før, bare bytta nick jeg :P ehe. lei av Julie bare christian er vel født 25 dager etter marcus? mener han ble født den 3.. elelr så erjeg på bærtur.. ytrolig hvor fort de vokser, de er jo ikke små lenger!! :
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 ååja er det deg?? hehe... joda han er født 3 han stemmer det hehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 de der edderkoppene er de værste dyrene jeg vet om... Fikk du drept den?? uæhhh...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 det skal jeg love deg!!!!!!!!! kasta en TUNG bok på den...så hoppa jeg på boka etterpå. og så kasta jeg den i do.. nå venter jeg bare på hevn fra kompisene dens...
Regnbuemor til 2 Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Du må ikke kaster bøker i do, da blir doen tett...... hi, hi, hi.....
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 ja e meg sorry tregt svar, har bada badenymfen han elsker å bade jeg må ha STOR balje! hehe... nå sitter han hos far sin og ler 25 dager mellom gutta da minien kom jo den 28... usj. . går for frt... skal vel kanskje ikke s noe, han er 2,5 mnd, og 56 er fortsatt passe så han er jo ikke sååå stor.. men stor nok.. i forhold til han var
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 JEG HAR LØSNINGEN PÅ EDDERKOPP/INSEKTPROBLEMET!!!!! *stolt* Man får nemlig kjøpt sånn 'tennisracket' som går på batteri, hvis du trykker på knappen på siden så går det en svak strøm gjennom 'gitteret/trådene' som tar livet av insektet med en gang det kommer borti!!! er supergenialt, skal kjøpe en å ha på jobb snart no, var en veps der senest i dag! så da er det bare å få på seg gymklær å ut i hagen/soverommet/doen å spille tennis med de forferdelige insektene!!!! fåes kjøpt til 25kr på jysk, eller som vår er kjøpt, coop marked(sikkert andre coop butikker og) til 70kr.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 så herlig marcus elsker også å bade han passer ikke oppi stellebordet lenger så vi må kjøpe ny balje nå. hehe.. marcus bruker 62 nå da ,så han vokser godt snart oppi 68 om noen uker
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 regner med å kunne begynne md 62 om et parr uker.. mnhsn kune jo bruke 44 ved fødsel da så er blitt stoor gutt på over 5 kg...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 hehe:=) så bra;) Som jeg skulle gjort det selv:=)
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 http://www.venneslanetthandel.no/productdetails.php?product=184 sånn ser de ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå