Gå til innhold

Utrolig! 38 år og venter nr 2 (16 år siden sist)!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag fant jeg ut at jeg er gravid!! ca 4-5 uker på vei. Jeg er snart 38 år, og har en 16 åring fra før! Har ønsket meg, og prøvd å få barn de siste årene, men har ikke lykkes. Så nå hadde vi gitt opp.. og da skjer det selvsagt. Ser at alle dere andre er mye yngre her "inne" men jeg føler meg like ung jeg også:) !! Er ikke kvalm i det hele tatt, kanskje det er for tidlig -men er sulten hele tiden. (det er så lenge siden sist jeg var gravid, at det meste har gått i glemmeboken, men jeg husker at jeg kvalm i 3 mndr- husker ikke når det startet). Det som kanskje bekymrer meg mest bortsett fra SA er at jeg pga sykdom har fjernet skjoldbrukskjertelen, og bruker thyroksin. Er det andre som gjør det? Har masse spr.. må bestille meg legetime over helga:) En annen ting er at jeg synes at jeg kjenner "kulen" der nede hele tiden,. ikke smerter men et press liksom. kanskje det er normalt.. Ser frem til legetimen, men vil gjerne at andre kommer med erfaringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er ikke av de yngre, jeg er 41 og venter nr 5. Det er 10 år siden sistemann og jeg har fått ny samboer. Vi har prøvd i ett år for å bl gravid. Hadde en SA for nøyaktig ett årsiden så jeg hadd nesten gitt opp nå. Jeg pleier å være kvalm men kvalmen kommer rund 6-7 uker for meg. Er 5 uker i dag. Er redd for å miste så jeg er veldig opptatt av press og smerter nederst i magen. Husker fra sist at jeg var gravid at det var slik det var men er fortsatt nervøs for SA. Håper vi holder på spirene våre begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. æ e 33 og venter nr 4, d blir 6 årsiden siste mann. e også veldig redd for å miste da æ har har en sa mellom 1 og 2 og hadd endel blødning me alle, men vi får krysse fingrene for at d går bra, e litt redd siden æ hadde mageplastik operasjon i 2005( okt) e d andre som har hatt d og blitt gravid??? e ca 5 uke på vei og e veldig oppblåst i magen i perioder... og har me\istet mye av matlysten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare FANTASTISK :)))))

Er selv 33 år & har ei flott datter på 15...venter nå nr 2 etter 3-4 år med prøving uten hell.

Men jommen dukket det ikke opp en liten sak i magen min,da jeg hadde skrinlagt alle planer om & kunne bli gravid!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅ :))))))....er verdens lykkeligste....så jenter dette må vi virkelig NYTE i fulle drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til! Dette går nok bra!

 

Jeg er heller ikke av de aller yngste. Er 33 år og venter nr 2 (termin 15 mars).

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Var utrolig kjekt å finne innlegget ditt. Er nok den eldste her, med mine 41 og ei jente på 11år.Helt utrolig rart å bli gravid igjen, forøvrig trodde jeg det ikke skulle skje, etter 4års kamp, men et mirakel slo til!!

Har prøvd både hormonkurer samt IVF uten hell, og tilslutt gav vi faktisk opp. Planla jentefest hjemme og det var visst hva som skulle til, skuldrene ble senket samtidig som min mann og jeg hadde litt moro...jepp slik kan det gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En supergratulasjon til deg. Så er vi faktisk to stk med lik alder samt nesten like mange år siden sist:

Hurra for oss modne mødre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, godt å se det er flere "voksne" jenter her ;-) Selv er jeg 38 og rekker å bli 39 før reka blir født. Er dessuten førstegangs, så alt er nytt og spennende for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen "spring chicken" her heller, er fylt 37 når nummer to forhåpentlig kommer i mars. Krysser fingre og tær for at alt går godt, men vi skal virkelig kose oss med status quo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...