Gå til innhold

Hvor lenge etter en spontanabort kan en forvente mensen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde en sa forrige tr. Blødningene varte i 14 dager. Nå går jeg 4 dager på overtid, ventet mens 10 juni. Er det noen som vet hvor lenge det kan gå før eg får mens igjen? For gravid er jeg ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok du en test mens du blødde?? jeg mistet 23 mai fikk mens 24 juni... hadde positiv test 14 dager etterpå.

Skrevet

Etter at jeg har mistet to ganger har mensen kommet tilbake etter 5 uker:-) Lykke til

Skrevet

nei jeg tok ingen test mens jeg blødde. Men mener du graviditetstest? ja du gjør nok d. Jeg vet ikke engang om det var en spontanabort men en venninne mente det kunne være det i og med at jeg blødde så lenge. Og for en uke siden var jeg hos doktor pga uvi, testa da urinen for mulig graviditet også og den var negativ. Så da mener jeg at det var kanskje en sa siden mensen uteblir nå. Jeg fikk forresten mensen som vanlig på den dagen eg venta den forrige gang. Rart at den er forsinka nå, når jeg tross alt har fått negativ test hos doktoren. uff håper jeg ikke må vente så lenge før tr kommer. takk for svar.:)

Skrevet

det kan bli til tull med syklusen etter sa. jeg har hatt 2 sa på rad.hadde en 15. mai,ble gravid igjen men mistet 16. juni

nå er jeg faktisk gravid igjen,3 ganger på 3 mnd. så hos meg har syklusen vært normal.

er du sikker på at du ikke er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...