babymaker skal ha en jente til Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 er en reiseseng til 299 like bra som en til 799?? noen som har erfaring?
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 forskjellen på våre er at den dyreste er lettere og har enkle funksjoner som f.eks at barnet kan krype ut selv om morgenen om man ønsker det.. (glidlås luke) og et mykere underlag.
rufs Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 jeg er mye mer glad i den dyrerer modellen,kjøpte en billig en til den prisen ca,,hard bunn,stor og tungvinn,dyrere er mere praktiske ja
rufs Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 http://www.babydreams.no/?page=1247&action=viewEntry&productId=498
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 ja, glemte å si det.. jeg og foretrekker garantert den dyreste..
Sjefsmegga Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 kjpte nylig en på Jysk ( Ole brum motiv på)...kosta bare 350kr og vi er fornøyde.. Er glidelås dør i ene enden som kan åpnes utenfra...
happybirthday Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Vet du "Plong" hvordan den reisesenga til kr 598 er? Står jo ingenting på siden du henviste til hvor mye senga veier. Eller hvordan den er til å slå opp eller legge sammen. Har hørt mye rart om reisesenger, at mange både er veldig tunge og vanskelig å slå opp eller legge sammen igjen...Håper noen kan svare meg på dette, eller anbefale andre og begrunne isåfall med hvorfor de er fornøye (tung/lett, enkel i bruk ol)
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har bare prøvd den billige varianten, men er enig med de andre her. Den vi har er vanvittig tung. Får blemmer i hendene av å trille den...
*betty*spaghetti* Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg vet ikke om jeg lider av forlite iq et eller annet men har billig reiseseng og det er jo F***** ikke mulig og få de opp eller ned... Trenger reise seng og vurderer og kjøpe meg en dyr i håp om at det er litt enklere løsning enn de der klikk klikk dritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå