Gå til innhold

Blødning etter sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, andre gangen jeg begynner å blø etter vi har hatt sex.. Har ikke ringt legen denne gangen.. Regner jo med det er et sprukkent blodkar.. Men så er jeg litt bekymret også.. Er gått over til å bli så mye slim nå.. Slim med blod i.. Høres dette farlig ut.. Er 39+3 dgr på vei nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke farlig, men syns du skal ringe føden å høre, siden du sier det er masse slim med blod i... Bedre å ta en telefon for mye enn en telefon for lite...:)) Har du noe smerter da?

Skrevet

Nei, ikke no smerter... Bare litt sånn mensmurringer, men d har jeg hatt i to uker eller no... Babyen beveger seg som normalt:-) Venter litt til jeg.. Ringer før jeg legger meg hvis ikke d slutter...

Skrevet

Ja, jeg hadde villa ringt hvis det ikke har gitt seg til leggetid. Spørs om det holder på å modnes...:))

Skrevet

Høres ut som slimproppen din har gått nå. Regner med at sexen har satt litt igang for dere...er vel deilig nå som du bare har 4 dager igjen til termin ;o) Men ta en tlf om du er bekymret.

Skrevet

Hm, venter litt med å ringe.. Er jo blitt totalt hypokonder etter at jeg ble gravid;-) Sikkert slimproppen ja, og så er d kanskje no blod etter et sprukkent blodkar.. Har fått d før.. Skikkelig fødeklar forresten, så passer bra om d nærmer seg..

Skrevet

He he...kan nok godt være det er sprukket blodkarr ja....men med mye slim som du sier har nok også slimproppen gått...og da kan det jo også komme litt blod. Vannet har ikke gått enda? Du kan ta en klut (ikke bind) mellom bena i noen timer å se det ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...