Gå til innhold

Reisetrille til 4 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært og kjøpt reisetrille i dag, Carena Easy. Vi måtte jo selvfølgelig prøve den med en gang, og tok da lillejenta med på butikken. Hun storkoste seg :) Den kan legges så og si helt ned og virket veldig ok.

Nå skal vi reise nordover til besteforeldre neste uke og da lurte vi egentlig på om vi skal ha med den eller om vi skal ta med den vanlige bagvogna.... Hun ligger jo bedre i vogna og den beskytter jo bedre mot vær og vind... Men når hun sover på dagen, sover hun så og si alltid i senga si. Reisetrilla er jo praktisk da og enkel å ha med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn carena easy til snuppa på snart 3, men kjøpte den med det i bakhodet at vi skal hjem til svigers til jul (skal fly) og da er det enklest med en trille..(til lillebror som da vil være snart 4 mnd) .så får jeg heller pakke litt godt rundt om i vogna, evnt kjøpe en voksipose og ha med. De ligger jo fint i den, og det er jo god plass til små kropper :o)

Skrevet

Jeg har veldig liten bil hvor jeg ikke får plass til bagvogna, så jeg har kjøpt en trille som jeg har mykbag oppi som jeg bruker som "by vogn"

Min gutt er 3 mnd, og jeg føler at han ligger bedre i bagen, og den har hull i bunnen sånn at den festes i vogna med selene som er fast i vogna.Så slipper jeg å være redd for at han skal skli ut av vogna. Bagen kjøpte jeg på www.antonina.no/

Skrevet

Kjøpte Graco mosaic reisetrille til lille nurket på 3 mnd i dag vi. Knallfin vogn. Vi skal nordover til svigermor til uka og skal kun ha med den vogna, følger med fotpose, så blir veldig lunt til henne i den. Både 5 og 3 punkts sele i den, så får festet så hun ikke sklir ut, fotbrettet var justerbart på den også. Sikkelig knallfin vogn, midt i blinken for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...