På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hadde første dag i mens 12 juni og har ikke fått den siden enda, har 30 dagers syklus og gravitester er negative. Føler meg oppblåst går litt mer å do innimellom, og har de to siste dagene hatt skikkelig sug etter mat..er skikkelig slitsomt. når kan jeg forvente at gravitesten skal være positiv? Jeg kan og leggge til at i perioden jeg hadde forventet eggløsning så var jeg veldig stresset, så jeg hadde eggløsningssymptomer med el slim på forrige fredag som nå er 1 uke siden, hvis jeg hadde eggløsning da når kan jeg teste positiv i så fall?
ls83 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 det skal vel gå ca 14 dager fra el til tr... håper du er gravid..
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Så det vil si at jeg må vente 7 dager til før jeg kan forvente mensen eller ta en gravitest som kan være positiv?
ls83 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 ja, jeg tror det.. kanskje noen andre som veit????
ls83 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 forresten, det er noen som har kort lutealfase, det vil si fra el til tr... jeg har lang,, kan gå 20 dager fra el til tr, men jeg har eggløsning tidlig..
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Lutealfase er jo tiden det tar fra el til mensen, og da kan du vel ikke ha en 20 syklus? Jeg har 30 dager og har el på ca dag 16 men hvis jeg skal tolke min kropp hadde jeg denne gang el på dag 24-25 på grunn av stress under den vanlige eggløsningen, så det vil si at jeg skal i fra symptomene utfra å gjøre ha mensen enten på fredag til neste mandag pga eggløsningslimet å gjøre om det var det det var...blir helt stresset...
ls83 Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 jeg var hos gyn 7 juni, hun sa jeg hadde hatt el. mensen kom ikke før 24 juni... kan komme av at jeg mistet 23 mai også.. men sist jeg ble gravid så ble jeg det tre dager etter mens...
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 Men når kan jeg begynne å teste da?? Siste test var på onsdag om morgenen...
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2007 Må få lov å legge til at jeg har til tider veldig sterke luftsmerter, og veldig vondt eler øm i venstre del av magen som strekker seg oppover siden av magen. Hva kommer det av? Hadde diare hele tirsdag, og har ikke vært på do siden, kan det være det?
readyornot?? Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 jeg har også murringer på venstre side, er 13-14 dager siden tr. noen som vet?
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2007 Og du har ikke testet positivt?
readyornot?? Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 nei, bare negative tester. Skjønner ikke helt hva som skjer.Har vært uten ppiller i 2 år ( ikke prøvd så lenge fordi..;-) ) Har regelmessige sykluser 28- 30 dager. Dette er første gangen jeg går så lenge over. Det hadde vært bedre om TR hadde kommet, istedenfor å gå slik..
90210 Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Ååå godt å høre at det er flere i min situasjon! Jeg skulle hatt mens for 7 dager siden. Jeg har alltid hatt sbabil 28 dagers syklus, og har aldri gått mer enn 1 dag over!.... Og har også alle graviditetssymptomene men bare negative tester-.... Er forvirrende! :S Nå da Thelma & Louise og Kinelise ingen positive tester enda dere heller? Jeg testa i dag tidlig men negativ iiiigjen Huff... Men men dere burde kanskje gjøre som meg å bestille en legetime, eg skal til legen på mandag for å ta en blodprøve, mulig det vil vise der... Og om det ikke viser der skal jeg spør etter UL... Må jo få sjekket opp i dette.. kan ikke gå slik... I dag tidlig hadde jeg også eeenorme smerter rundt der ved livmora/eggstokkene.... stikkende & krampelignende smerter.. :S Men fikk ingen blødninger da så var ingen SA vertfall.....
readyornot?? Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 jeg testet oxo i morges, men negativ som bare det.. Har vært kvalm mer eller mindre i flere uker nå, hadde ømme brystvorter i forrige uke, men det har gått tilbake nå. Tror ikke jeg kan være gravid, for da har det skulle jeg ha sett noe på testene, men jeg skjønner rett og slett ikke hva det kan være.. Har også tenkt å dra til legen, men tror jeg venter iallefall en uke til å ser om den kommer. Er det mulig at man kan positivt så sent da?
På vei igjen? Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. juli 2007 Hei, jeg tok en ny test i dag som jeg ikke har vært borti før, men tydelig negativ. Nå venter jeg til neste uke, siden jeg følte jeg hadde el-symptomer for litt over en uke siden, har også legetime mandag om en uke, så da får vi se om mensen har dukket opp til dess, hvis ikke skal jeg be om ultralyd...
90210 Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 Ja en kan gå opp til 3 uker etter IKM før man får positiv.... Men beklagelig fikk jeg tanta i dag Så det var det for meg... Men krysser fingrene for dere begge 2! Hadde legetime til mandag jeg, men tror jeg avbestiller siden jeg nå fikk tanta...
På vei igjen? Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. juli 2007 Det var jo kjipt veslejenta, du får ha bedre lykke neste måned...vi får holde hverandre oppdatert
readyornot?? Skrevet 17. juli 2007 #19 Skrevet 17. juli 2007 Tr har fremdeles ikke kommet til meg. Føler meg skikkelig oppblåst i magen, så håper det skjer noe snart. Hvordan går det med deg Thelma og louise, har det skjedd noe? Er jo litt nysgjerrig også..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå