Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Tror jeg begynner og bli uggen jeg...Var ikke i form til morgen i dag, og følte meg rimelig spysjuk.. så ringer venninda mi, skravler litt, og forteller at mora, faren, og søstra hennes ligger rett ut, og at hun selv var sykemeldt 4 dager forrige uke pga omgangssyken.... Noen tips til gravide meg?? Jeg føler at alt jeg spiser vil opp, men jeg tør ikke gå og kaste opp, selv om jeg veldig gjerne vil!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ungene her i huset har hatt feber, magevondt og oppkast i tur og orden siden lørdag morgen. Men det gikk fort over og nå er de blitt kjørt på ferie hos besteforeldrene. Du må da bare kaste opp hvis du må. Spis lett mat (loff, kjekks osv) hvis du orker. Går rimelig fort over. God bedring!
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 så det er noe som går ja... uff, da får jeg håpe det kommer kjapt, og går kjapt, før snuppa kommer til mandag... orker ikke være gravid, syk, og ha henne hjemme fra bhg på en gang kjenner jeg ) Men takk
Katja Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Så "vittig"... ...jeg gikk akkurat inn på DiB nå, for å skrive et innlegg og høre om det går mye omgangssyke nå. Jeg har vært småkvalm i flere dager, så var jeg fin igjen i noen dager, men i dag er jeg skikkelig kvalm og har småvondt i magen. Gubben er også kvalm. Jeg og gubben er hjemme alene i noen dager, og skal egentlig rydde og vaske, men vi sitter mest i hver vår sofa og føler oss elendige. Da spørs det om det ikke er omgangssyke på gang ja, siden flere har det. God bedring til mine medsøstre der ute med kvalme
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hehe! Det er oppe og avgjørt, omgangssyken er i omløp!!!! ) God bedring til alle oss ja Gubben her blir vel kvalm når jeg er frisk tenker jeg, og så blir snuppa syk når han blir frisk.. pleier og gå i den rekkefølgen.. Og jeg som hadde gleda meg til Sommarland i bø i helga...
Solskinnsdag Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Ånei... stakkars deg... jeg fikk seriøs omgangssyke når jeg gikk høygravid med snuppa, og det er det j..... jeg har vært med på... uffa, håper virkelig du slipper å kasste opp... kjenner jeg blir uggen i magen enda bare jeg tenker på hvordan det var... sender deg noen godbedring tanker! :-)
Katja Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Vi skal heldigvis ikke på ferie før neste helg, håper hele gjengen er ferdige til da. Huff, håper ikke ungene får det da, de er hos besteforeldrene, og det er ikke noe kjekt å være syk borte fra mamma`n sin. I allfall ikke noe kjekt for mamma`n å være borte fra sine syke barn, hehe, er vel mer den veien det går. Ungene bryr seg nok ikke, bestemor er toppen hun
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Det hjelper så lite når jeg er skikkelig uggen i magen, og han skal sparke og turne samtidig!!! æææææææ :S Men det går seg vel til får jeg håpe!! Takk for tankene, kjenner det kommer og tar hånd om alt nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå