Gå til innhold

er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå klikker jeg!! er gravid i uke 36 sover ikke mye om nettene og spyr mye spiser lite å er elendig form rett og slett....har og en gutt hjemme om dagene.så ringer samboeren min og sier han må passe ungene til søsteren for mannen hennes er syk og jeg kjenner hvor den syk tilstanden hans er,det er i VILJEN. hva med og komme hjem til sin egen familie som har strevt seg gjennom dagen uten hjelp så kommer di og mener han skal passe ungene deres i 30 min...tenk dere i 30 min er jo for teit at faren til di barna ikke kan ha dem selv i 30MIN!!!!!!!! det er alltid et problem for dem med ungene,di kan aldri ha dem alene da må di få barnevakt til en av dem,har aldri i mitt liv opplevd noen som er så hjelpes løse som det paret her......stakkars besteforeldre har di ungene mangen ganger i uken...tror ikke vi kan spør om noe jelp for di er alltid opptatt med di andre ungene.....

kjenner jeg var sint nå,kjeftet på samboeren min og,stakkar....men jeg måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig talt så synes jeg du overreagerer. Hva veit vel du om hvor syk han er? Dessuten er en halv time INGENTING å snakke om. Virkelig.

Skrevet

akkurat så en halv time er ikke mye for en som legger seg ned me 37 i feber hell. fatter ikke at det går ann,enkelt og greit.hadde det vært en annen situasjon hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt,men med disse latsabbene som aldri kan ha de selv er det for gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...