♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Merbau Skipsgulv: http://www.byggmakker.no/no/Sortiment/Gulv/Laminatgulv/Alloc_Original/ eller Merbau: http://www.byggmakker.no/no/Sortiment/Gulv/Laminatgulv/Alloc_Universal/ Takker for svar. Skal være i stue og kjøkken
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Dette: http://www.byggmakker.no/no/Sortiment/Gulv/Laminatgulv/Alloc_Universal/
Tante_Sofie Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Enig med Kakao. Universal ser mest naturlig ut. Det andre fikk jeg assosiasjoner til butikkgulv..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 hm, dere har kanskje rett. men likte veldig godt skipsgulvet i butikken. men vet ikke om det ble for mye liksom... flere?
Learning to fly Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Liker vanlig Merbau best. Men skipsgulv er fint viss en har møbler som passer til. Men da må det være stilrent synes jeg, og "store" winchester 8er detr det det heter?) møbler og få men store pynteting.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 ja er enig med deg.. tenkte å kjøpe bl.a mørk brun skinnsofa.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 vil gjerne høre flere meninger... vi kommer til å ha lyse vegger, og det er en del vinduer i stue og kjøkken. stor vinkelstue. kjøkkenet får lys farge med mørk benkeplate og muligens svarte hvitevarer. vinduene er rutete. kjøkkenet får muligens gullkran og svart vask også. dørene er hvite. dør inn til stien blir med glass i og det er dobbel glass dør inn til stue fra gang og dobbel glassdør ut til altan i stuen. kommer nok til å ha gullhåndtak på dørene. vi liker litt gammeldags og romantisk stil..
dama Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 vi har lyse vegger og tak, og mørke møbler, og merbau parkett på gulvet... veldig fornøyd med det... men ville ikke anbefalt det hvis dere har dyr... jeg gråter store tårer nesten(eller jeg gjorde i starten), for hver nye ripe i gulvet... men det blir kanskje annerledes med laminat.. tåler kanskje litt mer...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 Ja, vi har to hunder. derfor går vi for laminat. vi har parkett nå, og blir masse riper ja. og det buler med en gang det kommer vann på. tåler ikke mye. Den laminaten vi nå ser på er det livstidsgaranti på og den er svært slitesterk selvom man har hund og barn. den er også anbefalt av norges astma og allergi forbund. den så veldig solid og fin ut.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2007 Opp, trenger seriøst å høre andres meninger og erfaringer
summer85 Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 mamma og pappa har det skipsgulvet på soverommet sitt.. det er kjempe fint.. så jeg vil si det!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2007 ja, det er veldig fint. ikke lett å bestemme seg gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå