Gå til innhold

SKREKKMERKER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle klare å unngå dem jeg - men jammen dukket det ikke opp noen i dag på nedsiden av mangen! Er 36 + 6. Grrrr!

Tør nesten ikke vise dem til samboeren, han som når har smurt og smurt meg hver kveld i mange måneder nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei .. =O)

trodde jeg slapp unna jeg også er 38+1 i dag og fikk litt strekkmerker for 3 lr 4 uker siden men der er helt nede på magen og er ikke noe mye, og jeg hakke smurt meg i d hele tatt =O så håper jeg ikke får noen flere de 5 siste dagene nå =)

Skrevet

Mine strekkmerker kom i uke 40!! Ikke at det er noe farlig, men må innrømme at det var litt nedtur... trodde virkelig jeg hadde sluppet unna... (har ikke smørt)

Skrevet

Mine dukket opp i uke 25 ca, og har fåt massemasse små merker rundt navlen....og i tillegg har det dukket opp litt på lårene-kjenner jeg er kjempelei meg for dette, menmen...det kommer hvertfall noe godt utav det! Jeg trøster meg hvertfall med at jeg har gjort ALT for å unngå det-gått en del turer, drukket masse vann og smurt meg godt hver dag... det som er mest synd er at jeg skjems over gravidkroppen min overfor sambo, selv om han ikke bryr seg... =(

Skrevet

Jepp, her kom de i uke 32...skikkelig nedtur=( De går fra nedre delen av magen opp ved siden av navelen og litt over det till og med...sååå lei meg=( Samboer syns synd på meg. Gråter nesten hver dag når jeg ser meg i speilet. Skjønner jo at det kommer noe godt ut av dette, men jeg vil jo ikke se sånn ut.

Jeg begynt og undersøke metoder for og fjerne det, går ikke rundt hele livet med dette nei. Ja ja de blir lysere etc. men nå har jeg over HELE magen...så det kommer til og være godt synelig ja i resten av livet om jeg ikke fjerner dem.

Skrevet

Har du funnet noen metoder for å få de fjernet? Kanskje det går an med laser eller noe... vet AKKURAT hvordan du har det, og er i tillegg redd for at med så mange merker, så blir vevet løst, og at magen aldri kommer til å bli som før igjen...

Skrevet

Det går an å fylle noe inn i sånne strekkmerker faktisk, men det er veldig kostbart. Jeg var gravid første gang for nå 5og halvt år siden, fikk skikkelig mye strekkmerker og følte meg ikke særlig pen etterpå. Men sånne er det jo bare. Urettferdig at noen får og andre ikke. Tror ikke noen kremer hjelper for forebygging, jeg smurte meg med kakaobutter fra bodyshop o.l hjalp jo ikke i det hele tatt. Men en fattig trøst er at de falmer en del med årene og alle vet jo hvorfor vi har de. bikinimodell blir jeg aldri likevel;)

Skrevet

Mine strekkmerker kom dagen etter jeg hadde vært på gravidspa som skulle hindre strekkmerker, haha:)

Skrevet

Har lest om laser visst ikke skal være så dyrt. Husker ikke hvor jeg fant det. Men jeg bare søkte så kom det opp. Kan jo altid ta seg en konsultasjon hos en kirurg. Så man får se hvad de sier. Eventuellt ordne hele mage regionen når alle barna er framme. Venter min 1e nå forhåpentligvis blir det en eller to til etter det.

Vi får se, men bort skal de etterhvert...

Lykke til allesammen!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Ikke fått noen enda, men ser at det stadig er "håp"

har ikke smurt noe i og med alle hud eksperter sier at det ikke hjelper i og med at det er underhunden som "slår sprekker"

Skrevet

Trodde jeg skulle klare å unngå strekkmerker på magen jeg også, trodde jeg kun hadde fått på puppene. Jeg smører magen tre ganger daglig med oljer, og var faktisk helt sikkert på at jeg hadde klart å unngå disse magestrekkmerkene, inntil jeg tok bilde av meg selv i bare undertøyet for å se hvor stor magen egentlig er... Da syntes strekkmerkene plutselig, helt nederst på magen, der jeg vanligvis ikke klarer å se (har ikke klart å se den delen av magen på flere måneder). Litt frustrerende, men jeg pleier ikke akkurat å sprade rundt med bar mage til vanlig (synes ikke at min utrente normalmage er veldig lekker å vise frem), så det er ingen krise. Er vel kun sambo som får sett strekkmerkene, og han får fint bare overleve at jeg har fått noen. :)

Skrevet

jeg har ingen helfigur speil...og det er glad for på alle måter nå......så magen min blir ikke sjekka for strekkmerker før etter fødsel.....og da må den sikkert rulles opp....føles i allefall sånn.....vekta har jeg ikke gått på på et par mnd.....sier bare sånn ca et eller annet til legen....som jeg synes høres logisk ut.....

pinlig å si det men jeg orker ikke å konfronteres med status i form av små digitale deprimerende tall som lyser mot meg under magen en tidlig morgen i uke 40.....og strekkmerker tja....er det noen der er jeg så heldig å ikke vite det.....og voks eller barberhøvel har jeg ikke sett noe til siden uke 30......

denne fødselen starter neppe med en runde i høyet.....jm foreslo det......jeg bare kikka på henne......jeg føler meg såååååååå hot.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...