Mini m/4 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Skulle helst vert anonym nå men drit heller... ingen "kjenner" meg alike vel ;-) Det er 38 dager siden første dag siste mens... dag 16 og 17 hadde jeg blødning/brunaktig utflod, har vert på shopping i sverige og kjøpte noen billige tester der, tok en Nå... mitt på dagen, Den var positiv :-I ikke svak og ikke sterk.... midt i mellom, veldig tydelig egentlig! mine sykluser har aldri vert til og bli klok på, men hva nå... kan jeg stole på den eller bør jeg vente en stund til å se hva som skjer?? tillegg kan jeg nevne at jeg er veldig sliten, trøtt og mye hodevondt om dagen! jeg vil ikke glede meg og eller si noe om detta til mine nærmeste da jeg ikke gidder noe mas (har 3 barn av 6 graviditeter) tusen takk for synspunkter....
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg vil tro du er gravid, men vent noen dager og test igjen. Du kan jo kjøpe noen tester på apoteket(selv om jeg vil tro de testene fra Sverige er greie nok). Lykke til!
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 En positiv test betyr at du er gravid ;o) Gratulerer med spiren!
Mini m/4 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 er det absolutt ikke noe annet som kan gi positive utslag på en test.... evt hva er det???? ( vet jo egentlig svaret selv men ...;o))
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ta en test som du stoler på... Så får du svaret... Håper ting ordner seg til det beste for dere... ) klem
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Graviditetstester leter etter hormonet hcg, og siden du fikk en pos test så må du ha det i kroppen ) men gjør som de andre sier over her, kjøp en test du stoler på. CB er det beste synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå