Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Var litt sjalu før graviditeten også.Men nå har det bare blitt verre.Er så sårbar og føler meg lite lekker.Blir så sjalu bare kjæresten min tar noen pils etter jobben.Vet innerst inne at jeg kan stole på han.Han aldri gjort noe som har gitt meg mistanke om utroskap..Men det er likevel vondt å ha det sånn hver eneste dag.Og hver gang han er borte.Han sier han elsker meg hver eneste dag, men jeg får bare ikke nok.Trenger noen trøstende ord..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er nok ikke noe mer sjalu nå enn før graviditeten, men jeg kjenner at jeg føler meg ganske så uattraktiv og lite sexy. Den der "gløden" som gravide kvinner får har jeg ikke kjent mye til. Jeg har bestandig trodd at så lenge man var frisk (skjønner at det er umulig og kjenne seg fresh og fin når man spyr i ett sett) så kom man til å føle seg sexy og fruktbar når magen kom... Men hos meg glimrer det med sitt fravær. Du får gjøre som meg (for jeg er ofte sjalu når typen er ute på fest etc.) og prøve og tenke på noe annet. Benytt sjansen når han er ute til å se en skikkelig jentefilm (eller noen film som du virkelig liker som dere aldri kommer til å se sammen) kjøp deg smågodt og kos deg skikkelig. Tiden går fort og man blir ikke sittende og gruble over "hva man tror den andre gjør" - for det har jo aldri noen rot i virkligheten! Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Er som deg...ååååå.. det er helt jævlig til tider. I allefall når typen blir borte til morgenkvisten..VET han ikke gjør noe, men allikevel...ikke no gøy å se for seg at han har sex med andre jenter, roter med andre...drømmer jo til og med om det:(
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Nei, det er ikke bare deg... Jeg liker heller ikke at han er for mye sammen med de spreke folka på jobben hans.. Jeg er jo ikke akkurat sprek for tiden, lagt på meg mye og sånn... Jeg har alltid vært usikker på meg selv, og trenger en god del bekreftelse. Slitsomt. Jeg tror det er viktig for sånne som meg og deg at vi lever med mannfolk som man kan stole på og som ikke er den flørtende typen. En sånn mann har jeg heldigvis og det virker som du også har det. Et godt tips som fungerer for meg er å finne på ting bare vi to, slik at han kun har meg å fokusere på ) En ferietur er kjempekoselig! Vi må også passe på å ikke nekte han å møte andre også, så lenge det ikke tar all tiden hans. Du er tross alt viktigst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå