Gå til innhold

Oki.....stripping er helt JÆVLIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på klinikken,ble strippet og har 3 cm åpning.............. Den strippingen er det værste jeg har vært m på...så sinnsykt vondt, det ikke til å anbefale!!!!!!!!!!!!

Håper bare babyen bestemmer seg for å komme ut nå:)

Er spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde termin i går og når jeg var hos legen på onsdag spurte jeg om hun ville kjenne etter om jeg var moden, men hun sa at det er så unødvendig og smertefullt så hun gjorde det helst ikke.

Så jeg tviler ikke på at det er VONDT.... Men med så mange dager på overtid så hadde nok jeg bedt om litt stripping jeg og...

Lykke til!

Skrevet

Ikke for å ødelegge, men... En fødsel er tusen ganger verre enn stripping!! Det er ihvertfall min mening.

Skrevet

Jordmor sjekket om jeg var moden i dag, og det var IKKE vondt en plass!!! HUn kjente etter en tapp og noe annet og, og ikke noe var vondt.

Men hun strippet ikke da.

Skrevet

Nei var jo ikke vondt når hun kjente etter modenhet...Men derimot SINNSYKT vondt da hun dro til!!!!!

Men nå er det jo igang, så jeg er fornøyd!

:)

Skrevet

Tror dere måtte ha snakket forbi hverandre. Å kjenne etter er ikke vondt, det er derimot stripping!

Skrevet

Ja, stripping er vondt og veldig unehagelig, har gjort det to ganger, men det hadde sin virkning og fikk tingene i gang :-) lykke til!

Skrevet

Hmm, syns ikke den strippinga var spesilet vondt jeg. Ubehagelig ja. Men ikke direkte VONDT. Jordmor trodde visst det gjorde veldig vondt for ho beklaga hele tiden at ho var så "slem" med meg. Men syns var bare litt verre enn en vanlig GU.

Men dette var onsdag kl 1330. Nå er det natt til lørdag og enda har det ikke skjedd noe. Bortset fra at den berømte proppen kom ut da.

Hadde 2 cm åpning og var forholdsvis moden sa ho

Skrevet

Trall Tone Troll:

Jeg ble og strippet på onsdag kl. 11. Hadde 2 cm jeg og, og var mektig moden som hun sa...Samme dag gikk den berømte slimproppen. Men her sitter jeg enda...Har termin 22 juli. (mensterm. 6. juli)

Venter spent!!!!

Skrevet

Har også blitt strippet, det var IKKE noe vondt. Ikke verre enn en vanlig GU.

Skrevet

Jeg ble strippet i mitt forrige sv.skap, og synes overhodet ikke det var vondt. Jeg var helt moden, og et par cm åpning da. Så det er nok veldig individuelt. Husker legen kikket litt rart på meg, og spurte om jeg hadde høy smerte terskel, for han hadde tatt skikkelig i, hihi. Nei, jeg har egentlig ikke det :o)

Skrevet

*Venter på Victoria*FøDeKlAr*

Heisann. Har det skjedd noe med deg nå? Her går det i det samme. Kynnere hver ettermiddag, men de går aldri over til rier. Har ikke tremin før 1 august da... Men er litt utålmodig nå. Skal på slektstreff 4 august og vil jo gjerne ha med lille prins(esse). Menstermin 5 august da..

I følge min datter på 20 så har magen min sunket mye bare i løpet av dagen. Det har ikke jeg lagt merke til, syns den har vært langt nede i flere uker. Føles som jeg har babyen "mellom knærne"

Lykke til med fødsel snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...