Gå til innhold

Dere med små babyer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som gir de tillegg på kveldene for at de skal sove bedre? Og hjelper det? Jeg har en gutt på 6 uker nå, som bare sover 1.5-2 timer i strekk på natten, og jeg syns det er lite... Vertfall med tanke på at han gjerne kan være våken i 2-3 timer før jeg får han til å såve i senga si igjen etter nattamming... Det blir lite søvn av det, og ikke kan jeg sove på dagen da jeg har en gutt på 20 mnd hjemme med meg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det har jeg gjort med tulla, men ikke når hun var såå liten. Får han mm eller mme? Kanskje han ikke får nok?

Skrevet

Sånn var storesøster her også. Løsningen foe oss var å samsove slik at jeg ammet nærmest i søvne. Dvs hun sovnet igjen etter at hun hadde fått mat da.

Skrevet

Han får bare mm, og jeg lurer på om det blir bedre om han får litt mme om kveldene... Hadde ikke tenkt å begynne å gi noe annet så tidlig da!!! :-)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å samsove, ikke sover jeg så godt når han ligger i senga med meg også er jeg redd for hvordan det skal bli senere, når han skal lære å sove i egen seng..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, oki! Tenkte du skulle prøve noe mer "fyll" i melka :P hehe. Prøv mme du, det kan nok virke :o) Ikke sikkert du har så mye fres i melka di så sent....

Skrevet

Jeg har i perioder gitt lit mme på kveldstid...minsta er nå 2 1/2mnd..og jeg fullammer nå..ungen sover 8 timer på natta..jeg har ei tulle på 21 mnd...så jeg kjenner problemet ja. Var trasig ei stund her også.

Så gi litt før dere tar natt...og se om det hjelper litt.

Skrevet

Takk for svar. Da tror jeg at vi prøver litt tillegg på kvelden for å se om det hjelper. Det er jo ikke det at jeg forventer at små babyer skal sove hele natten, men minst 3 timer i strekk hadde vert fint... ;-) Skal si jeg gler meg til han sover hele natten ja!!!

Skrevet

Tilvenniing til egen seng gikk veldig greit her, men storesøster sover fortsatt bare hele natta 50% av tiden..... Hun er 20 mnd. Lillesøster derimot er stort sett bare våken en gang mellom ti og seks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...