Vi fikk en Jente! Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Sitter her og glor på skjermen framfor meg, uten å egentlig ha noe å glo på. Er i uke 34 nå og halsbrannen min er her fremdeles, noe den har vært siden natt til manddag none stopp. Kynnerene er blitt ganske sterke og for hver kynner må jeg på do og tisse. Ryggen verker og det strekker og kniper i magen. Slik har jeg altså hatt det siden natt til mandag, sover jo nesten ikke lengre, 1 time her og 1 time der liksom. Jeg skulle bare ønske at det snart var over. Håper ikke jeg må gå helt til termin på denne måten, det er jo såååååå lenge til! Sukk.....men småen i magen har det bra tror jeg, sparker og koser seg og gjør alt verre for meg. Hva gjør ikke vi kvinner for barna våre.....Mannfolk har det j...... lett. Liten frustrert utblåsning fra meg.....hehe
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 har det på samme måte som deg...er totalt utslitt:( i tilegg har sønnen min skoleferie og jeg prøver det jeg kan for å være oppegående for han,men er ikke likelett alltid..kom ut om 2 uker har jeg sagt til babyen i magen,det er perfekt tid:) 2 uker før termin og da skal alt være fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå