endelig bolle i ovnen Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Heisann i dag er det fredag den 13. jenter! nysgjerrig på om det er noen som har opplevd noe spesiellt denne dagen?
mammamammamammamor Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 det er derfor det er en sånn skit dag, takk for at du sa ifra, kom ikke på det en gang eg
LiseKristin Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har veldig edderkoppskrekk,araknofobi for de som vil, og gjett hva som skjedde 1 time etter kl passerte 12 inatt? Jo, der kommer det en liten eddis krypende på veggen over senga idet jeg skulle legge meg ned Klarte ikke sove der da, så endte med at jeg la meg på sofan i stua...
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Min første sønn ble født på fredag den 13 for snart 16år siden:-)
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Fredag 13 ja..synd å si men jeg aborterte i dag. Sykehus i morgen.
Påtjukka og Tobias Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Fredag den 13ende er e fin-fin dag spør du meg For da ble jeg født...for mange år side... hehe...
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 bortsett fra at jeg sitte aleine hjemme og har vondt.. ikke stort, jo tv røyk 1 time etter at dem hadde levert den hehe
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 her har det ikke skjedd en dritt gitt og bank i bordet for det.. eller,tror jeg begynner å bli syk...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Dumme, dumme dagen!!! Har stressa i hele dag, for jeg skulle stelle til bursdagsfest for søsteren min i morgen. Har handlet og ordnet, til og med vasket klær! Så skulle jeg lage sjokoladekake. Den endte med å klappe helt sammen, så den måtte jeg brette u to, og donere til naboen. Så lagde jeg gele og ostekake, det gikk fint. Tenkte at jeg skulle gjøre et nytt forsøk på sjokoladekaka, og satte i gang med et fredfylt sinn... Tror dere ikke det samme skjedde igjen eller??? Hele driten klappet sammen, og halvparten av kaka satt fast i folien! GRRRRR!!!! Så ringer søsteren min, hun har kræsja bilen i veggen på Festningstunnelen, den er totalvrak, og akkurat nå er hun på Ullevål for røntgen og greier. Stakkars lille søsteren min! Fy søren, for en dag...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hadd en fantastisk dag i dag jeg!! Jeg var på ordinær ul og ble satt frem med 9 dager, og fikk dermed vite at jeg var 21+0 i dag. Jeg fikk beskjed om at så langt så var min lille akkuratt som hun skulle være, og som dere skjønner fikk jeg vite at det er ei jente! :-) Etter ultralyden har jeg og ei venninne vært i byen å handla babyklær, spist god mat og bare kosa oss!! beste fredag 13. ever!! :-)
Gjest MMJ Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Gledet meg til Midsommer, så sender de en jeg har sett!!!! + jeg skulle fråtse i godterier og mat i kveld.,... Men jeg har ikke lyst på.... Skylder på denne DAGEN
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Har bare hatt en fantastisk dag hittill jeg!! :D:D Siste dag på jobb før ferie! Kun 4 barn på avdelingen i barnehagen! Siste barn henta kl 14.45!! Dermed kunne jeg gå hjem en time før jeg skulle!!! :D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå