Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 bare lurer.. for det er vell ikke bare oss.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 For vår del; fordi det er så vanvittig kjedelig. Jeg er egentlig såpass småborgerlig at jeg hadde seriøst vurdert hushjelp hvis jeg hadde hatt råd. Men den gang ei. Så da får vi bare krangle videre om hvem som skal støvsuge denne gangen.
Teltpluggen Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Fordi jeg syns oppvasken godt kunne tatt seg selv!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Fordi mannfolkene kunne ha løftet på ræva og gjort litt!!!!!!!!!!!!!!!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 her i huset fordi ingen av oss i grunn er spes huslig men ønsker at alt skal gjøre seg selv... har gitt gubben enkle oppgaver, som å legge vekk klærne jeg har vakset og brettet, ta oppvask, støvsuge og gå med søppel, så skal jeg klare resten, men... det skjer jo ikke oftest da.. han er jo enig at vi bør dele litt på det, bare han slipper å gjøre noe=P må og legge til at jeg er verdens mest patetiske husmor...
PintSizedDictator Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Gjør mitt beste og sns vanligvis det ikke e noe problem å ta husarbeidet...men nå som vi har en baby i hus i tillegg til gullet på 4,5 år så e det grenser for hva eg kan klare alene hvis han ikke hjelper til....enten med ungene eller husarbeid. Men den gang ei...eg e desverre det de kaller wow-enke:(
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Når man smører matpakker,vasker opp,vasker klær,lager middag,handler,hjelper unger med lekser,støvsuger,vasker gulv og rydder hver jævla dag,Så må det bli krangling når ikke mannen i huset gjør noe annet enn å trener,spiser,ser på fotball,tipper og spiller Poker på nettet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir sliten av dette......Skulle gjerne hatt hushjelp,men har ikke råd. Jeg må så og si begynne å grine hvis jeg skal få noe hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå