Solitude Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Venninden til min elste datter har nettopp stripet håret, og jenta mi maser og maser om å få gjøre det samme. Og får NEI som svar hver gang. Har ikke tenkt å gi etter heller siden jeg selv syns det er litt for tidlig å begynne bruke kjemikaler i håret. Men er det virkelig blitt vanlig at 10 åringer striper håret ? Ble ganske overrasket siden jeg trodde sånt ikke ble tema på minst 3 år til... Jeg får vel være den gammeldags slemme mammaen som ikke gir henne lov til det. .Men that's life !
Mille** Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Nei, det er heldigvis ikke vanlig. Venninnen til min datter på 9 år tar solarium, er ikke det sykt!?
Gjest MMJ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Nå er min datter bare 2,5 år da.... Men, noen få striper i håret tror jeg at jeg hadde latt henne få når hun blir 10 år. Ser nabojenta her, hun er 10 år, hun har bittelitt maskara på seg, og min bror på 10 år bruker voks (noe aaaaaaldri guttene gjorde da jeg var 10 år Solarium derimot, HELT uaktuelt!!
Nyseryllikberta Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Det er ikke vanlig her jeg bor hvertfall, men det er ei av jentene i klassen til dattera mi som har det, og det er litt sånn at de andre himler med øynene pga det. Hun har forresten hatt farge eller striper i håret siden 2. klassen. De andre sveiser/klyper fast ei stripe i en frisk farge i ny og ne da, og guttene har voks i når de skal pynt seg, ser jeg.
Tante_Sofie Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Min nevø er 10 år og han har de to siste årene ønsket seg striperi håret til bursdagen. Men er jo helt individuelt når en selv som foreldre synes det er greit.
eva luna Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde aldri latt min datter få stripe håret eller gå med mascara i en alder av 10 år. Nei av og til må man være litt streng.
Katja Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 10 år...da går de i 5 eller 6? Hm...på skolen vår er det i allfall ikke uvanlig at de i 6. klasse striper og farger håret. Og mange sminker seg også Noen i 5. klasse også, men mest i 6. klasse, seg jeg.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Kan jo kjøpe sånn billig hårmascara på nille...eller er det slutt på det nå? Husker i alle fall at jeg hadde lilla, grønne og blåe striper! Går ut i løpet av 2 dager eller etter vask...jeg hadde sånn på barneskolen.
--arkin-- Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 hvis det hadde vært min datter, hadde jeg latt henne fått noen tynne striper i håret.. det er vel ikke det værste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå