MathildeC Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 ...huff naa foeler jeg meg kvalm, svimmel og litt "out-of-here". Har hatt mensaktige kramper siden kl 8 i morges (har nesten aldri hatt mens smerter saa dette er noe utenom det vanlige) og regelmessige. Bare hvert 10 min da. Og naa har det begynt aa komme blod paa hvert dobesoek, bruker bind naa. Ringte Foeden, de sa jeg skulle bli hjemme lengre siden vannet ikke har gaatt. Men jeg er jo ikke sikker paa om det ikke "gaar" jevnlig ned i bindet... Jaja, faar vente og se om jeg faar sterkere rier. Tror jeg tar turen til vanlig foedeavdeling og ikke avdelingen for "naturlig foedsel" :-) Er litt redd jeg dere jenter! Pakker frenetisk de siste tingene ned i kofferten! Bilstolen er ikke montert!
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Du skal ikke bruke bilstolen i dag antar jeg.. legg den bare i bilen når dere drar.. det er ikke no prob.. lykke til og "kos" deg
Gjest MMJ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hehehe, så spennende!!!! Jeg har termin i morgen!!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ååh vi har termin samme dag.. Så spennende at ting skjer hos deg! Skjønner du er litt nervøs nå. men dette klarer du vettu. Og så får du en fantastisk liten skapning i armene dine til slutt! :0) Masse lykke til!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 åhh så spennende:=))) du får ha masse lykke til;)
prins 07, prins 10 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Ååå du har termin samme dag som meg. Jeg vil også starte! Lykke til!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Ha masse lykke til!! Om du fremdeles er hjemme, så ta heller en klut mellom bena enn et bind...da kan du lettere følge med på om det kommer vann også...det var det jeg fikk beskjed om på føden iallefall.
mamma i juli Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan går det med deg - tror kanskje det har startet for meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå