Gå til innhold

JØSSES så avslappende det er å ha bare 1 barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå hjemme alene med minsta, mens de to andre barna ( 9år og snart 2 år) er med besteforeldrene noen dager på hytta. Vi koser oss og kan ligge å amme i sengen hele formiddagen... Minsta kan ligge under babygymmen og leke i ro og fred. Jeg kan bruke lang tid i dusjen når hun sover formiddagsluren. Jeg slipper rotet til de større ungene og må virkelig si at jeg nyter disse dagene til fulle... Savner så klart barna mine.men føler jeg har SVÆRT godt av dette. Og så vet jeg at ungene har det helt topp sammen med "momo og moffa" :-)

Å ha et barn er rene ferien!!! Men da jeg hadde bare 1 barn så var jeg alikevel sliten???? Hva er det for no da??? hehe....snodige greier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er merkelig det der... Jeg visste ikke helt hva jeg skulle ta meg til da eldstemann var hos mormor og morfar. Bare babyen på 5 mnd er jo ferie ;-)

Men jeg husker jo at jeg syns det var slitsomt med bare han også.

Skrevet

Nå har jeg to gutter på 2 og 4 år jeg da, så her er det alltid full fart. Nå har vi vært alene med minsten da han eldste har vært borte noen dager, så her har det vært stille og fredelig ja!! Skjønner veeeeeldig godt hva du beskriver. Det er som å ikke han noen barn!!!!

Men da jeg kun hadde størsegutten, så var jeg også veldig sliten og så ikke de fordelene da...

Merkelig:)

Skrevet

Vi er vel innstilt sånn at jo flere barn vi får...jo mer klarer vi..og jo mer vet vi å nyte tida når vi har fri fra et eller fler av barna. Hmmmm....er nesten så vi vurderer å få nr 4 om et noen år....vi som skulle stoppe etter 3..men ser ut som det blir en til...vel og merke om 3-4års tid ;)

Skrevet

Ja, det er deilig!!:o)

Etter ferie med mange unger er jeg glad jeg bare har 1:o)

Men, samtidig er det rene ferien når niesen min er her.. Hun passer på lillemann og de leker og koser seg

Tror det holder med de to for min del!!

Skjønner du nyter det, må jo være rene ferien for deg det da! Og sikkert godt for minstemann å være alene med mamma også!

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener! Eldstemann har vært oppe hos bestemor et par dager, og det er jo luksus til de grader :-) Bare minsta på snart 8 mnd her. Stille og rolig, null mas :-)

Skrevet

Ja, det er det. Jeg har 3 barn og kan ikke forstå at jeg syntes det var styr å ta med meg barnet når jeg skulle noe. Nå kan jeg ta med alle 3 og synes ikke det er så mye styr. Og har jeg bare en av de hjemme eller ut på tur så synes jeg det bare er helt avslappende.

Skrevet

Dette var helt feil tråd for meg å lese ihvertfall... Nesten så jeg bryter sammen i krampegråt her!!! :o(

Sitter her med lillegutt i magen som skal ut om noen uker, og ei aktiv snuppe på 2 1/2 - og jeg har energi som en 99 åring...

Hvordan skal jeg klare dette da????

Skrevet

Det kommer til å gå så fint. Du får jo mer energi når du har fått ut ungen. Håper du har mannen hjemme den første tiden eller noen andre til å hjelpe med storegutten.

Skrevet

Går så bra så...se..jeg lever jeg enda :-DDDD

Skrevet

Samme her!

Husker at jeg var helt kake i minst et år etter å ha fått førstemann. Nå når eldstemann på 3 er borte og vi bare har babyen på 3 mnd her, merker vi ham nesten ikke. He he. Morsomt!

Skrevet

Har desverre ingen til å hjelpe meg... GI MEG STYRKE!!! :-(

Skrevet

Er du alene med barna? Hva med barnehageplass til den eldste?

Skrevet

Nei, ikke alene, men mannen er selvstendig næringsdrivende og har desverre ikke råd til å ta pappaperm eller noe. :-( Kunne ikke la det stoppe oss fra å få flere barn, så jeg må jo bare klare det. Hun på 2 har heldigvis barnehageplass, men jeg må hente og levere - ser for meg at det blir stress i begynnelsen når jeg ikke er "kjent" med minstemann. Men alt går - og her inne så leser jeg jo om mødre som klarer det utrolig - så jeg har ingen ting å klage over. :-)

Fikk bare litt angst her nå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...