Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Så koselig..

Jo, vi dro på legevakta. Legen tenkte sef det samme som meg. Altså hjernehnnebetennelse. Men han syntes ikke utslettet var helt likt. Og siden sykdomsforløpet hadde vart så kort så ble vi sendt hjem. Men fikk streng beskjed om å ringe hvis han ble værre. Han var like slapp, og feber som kom til og fra i går. Skulle til legen igjen i dag (fastlege), men de ringte i dag tidlig og sa at legen var syk. Jeg syns han virker litt bedre i dag. Ikke noe feber hittil. Så ser det ann litt. Ringer heller legevakten i helgen hvis han blir værre igjen. De tok også CRP på legevakten, men den var i normalen...

Kan hende han bare hadde strekt nakken litt, men litt rart at han har hatt feber og sånn også da. og det utslettet kan jeg ikke forklare. Ikke har han spist noe han ikke er vant med å spise. Kan ikke være varmeutslett heller, for har jo bare regnet her..

Men, er jo ikke stort annet å gjøre enn å se det ann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff :o( har tenkt på dere assa.....men godt at det ikke var blitt verre !

XXXX fingrene for at det bare er noe uskyldig noe!

Ha en fin helg :o) og sommerværet kommer forhåpentligvis hit nå :o)))

Skrevet

ja, håper virkelig det varer.. Dritt lei det regnet. Har nettopp vært ute og kjørt. Kryr jo av folk som skal opp på Rudskogen. farlig å kjøre ute jo.

Skrevet

Å er det i helga.....?

derfor det er så mye "rånebiler" ute da:o) I see ;o))

Hvor bor du foresten?

Skrevet

på andre siden av elven for deg. (hvis jeg husker riktig.) Rett ved B porten til Borregaard

Skrevet

Å ja :o) rett over Ælva :o)

like ved kulås da?

Er mye der å leker med ungene ;o)

Skrevet

Har du???? Er jo mye der jeg også da.. hehe...

Skrevet

Vi får avtale en leke date med ungene vettu ;o)

Vi er en gjeng fra moss+ fredrikstad som møtes innimellom - neste treff kan du jo slenge deg med på....blitt litt mindre nå etter alle er tilbake i jobb :o)

Skrevet

ja, skrik ut.. slenger meg på jeg vettu..

hvor gamle er dine barn da??

har en på 5 år og en på snart 4 mnd jeg

Skrevet

Bonus jente på 10

Ei jente på 6 , snart skolejente ;o) og mini mor på 2 år !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...