Gå til innhold

det kvalmeste som finnes er

Anbefalte innlegg

Skrevet

overvektige folk på mcdonalds!

æsj!

mister matlysten når jeg ser de sitter å gaffler innpå med fettete hamburgere og pomfritt.

og etterpå så klager de over vekta sykdommene og livet.

kyss meg i ræva!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med de med kreft som røyker da?

eller de med anorexia som ikke spiser?

fedme er også en sykdom faktisk - men jeg skjønner hva du mener også da

Skrevet

de som røyker og har kreft vil jeg si at har et ønske om å dø fortere.

de som har anorexia og ikke spiser er nok alltid sulten.

fedme er for det meste selvforskyldt og kan gjøres noe med på egenhånd. man trenger faktisk ikke lege eller psykolog for å trene eller spise litt sunnere.

Skrevet

Alt det som enkelte henger seg oppi!!!!??? Få dere en hobby og tenk på hvordan dere ser ut og oppfører dere!!

Skrevet

det er derfor jeg ikke går på mcdonalds. må jeg ha litt mccern mat, tar vi drive inn. vet det ser vanvittig teit ut om jeg sitter der å gofler burger, når jeg burde gått meg en tur.

så er litt enig i at d ser teit ut, men alle må få velge hvor de eter. Jeg har ikke satt foten min inn på mccern på flere år. og ikke skal jeg gjøre d heller.

Skrevet

Det blir meg mer og mer tydelig at vi bor i ett vestlig land når dette er det vi gidder å bekymre oss for..

Jeg er overvektig selv, og kan godt innimellom nyte litt mat på mc'cern mat. Det er liksom min sak og ikke andres.

Du som startet dette innlegget er naturligvis ikke no bedre enn meg selvom du kanskje er tynn.

Jeg har det mest sannsynlig bedre enn deg,for jeg driter i slikt!

Når du blir gammel,blir du en sånn som løper etter unga med stokken når de har tatt epler i hagen din. BITTER heter det.. Hvor i livet har det gått galt med deg da? Er foreldra dine skilt og det var en bitter skilsmisse? Har du blitt forlatt av mange menn og er bitter på livet generelt? Er du bare det alle kaller for en bitch og tror du er bedre enn alle andre? Havnet du i feil gjeng på ungdomsskolen? Bare lurer på hvor det glapp jeg..

Skrevet

Så slutt å gå på mcdonalds! Vanskeligere er det ikke.. Og de fleste overvektige er jo overvektige for en grunn, så om du da går på mcdonalds burde du nesten forvente å finne et par der.. Og hvorfor skal du sitte å tyvlytte til deres samtaler? Siden du mener på at de etterpå sitter å klager over vekta, sykdommer og livet mener jeg.

Og er forresten ikke bare overvektige som klager på vekta.. Jeg har hatt MANGE tynne venninner som fader ikke snakker om noe annet enn hvor tykke de føler seg.. Og de veier vel maks 50kg hele gjengen tilsammen.

Skrevet

Dette innlegget er bare patetisk.

Hva folk spiser er opp til dem selv. Hvis du ikke

klarer å se store mennesker spiser, så får du la

være å gå ut å spise.

Skrevet

hvis det er det kvalmeste som finnes i dine øyne er du heldig...

=D

Skrevet

maten de serverer der er ikke noe sunnere for deg enn for overvektige, så hva gjør du egentlig der? La det være, du så slipper du kvalmen!

Skrevet

Synes det er fælt å gå på mc donald og se de overvektige ungene, og foreldrene som er like feite selv, som samtidig serverer denne maten som de absolutt ikke burde spise til både seg selv og ungene!!

Hvis det er så ille å være overvektig, noe jeg ser selv at ikke er gunstig, hvorfor forer dere barna deres med den maten som har gjort dere overvektige selv?

Vil dere ungene deres så vondt?

Hvorfor lager dere ikke god og sunn mat hjemme så dere selv kunne gått ned i vekt og ungene deres slipper å bli mer overvektige??

Skrevet

Fedme er en sykdom akkuratt som anorexia! Du kommer i en form for sykrytme...

Skrevet

Er faktisk ikke alle som er feite p.g.a mat Memphis78. Det er flere som har fedme i genene sine som aldri vil kunne bli tynne. Et vennepar av mine foreldre er slik, de spiser sunt, de går turer hver eneste dag, barna deres gikk i fotball, innebandy, var konstant ute å farta da de var yngre, eldstemann av barna der smakte ikke på sjokolade/godis før han var 15år!. Men de var like overvektige uansett.. Har du noen gang tenkt på at kanskje familien du sitter å rynker på nese av, og dømmer livstilen til har det sånn?

Alle familier, undervektige, overvektige, normalvektige har da lov til å dra ut å kose seg med litt drittmat innimellom! Selvom man er overvektige så vil ikke det si at man MÅ og SKAL leve på salatblader hele året.

Skrevet

vet du ironien selv memphis? jeg ble overvektig fordi jeg spiste for lite! spiste bare 1-2 ganger om dagen, og det ødela forbrenningen min toTALT. trenger ikke være usunn mat som gjør det, bare dårlig matvaner. såklart blir noen tjukke av mccern, men det er nok en større andel av dem som meg.

Skrevet

Fy faen for en patetisk diskusjon!!! La folk få spise va de vil og veie va de vil!!! Det som irriterer meg er at det finnes så mange fordommer... ikke rart det er krig i verden!!! VOKS OPP!!

Skrevet

Du er visst mye på McDonalds du, HI? Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å skifte beite, så å si. For du har vel ikke lyst til å bli tjukk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...