Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har hatt mye motgang i livet som har gjort at jeg ikke har klart å fullføre vgs. Nå har jeg fått en gylden mulighet på en privatskole som tilrettelegger for personer med psykiske problemer (jeg har ganske sterk dødsangs,flaut og si det men) og jeg er LIVREDD for at jeg ikke skal klare det. føler meg som verdens største taper,før hadde jeg toppkarakterer,ikke en eneste fraværsdag og var med i elevråd o.l,men så skjedde det ting som gjorde at jeg ikke fungerte mer. åååå jeg gruer meg,jeg orker ikke å være misslykket mer,drømmen min er å bli lege,men jeg klarer det aldri hvis jeg ikke klarer å fullføre vgs med denne sjangsen her..!!
Anonymmmmm Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Vet du, jeg startet på VGS grunnkurs i en alder av 21, sammen med en haug med 16-åringer. Grudde meg så veldig for jeg trodde jeg kom til å bli litt til overs i klassen siden de var så masse yngre en meg. Men det gikk kjempefint. Har fremdeles kontak med noen av de selv om det er mange år siden nå. Stå på du. Dette klarer du. Ofte er ting litt værre når man tenker de inni hode en når den tingen faktisk skjer. Lykke til!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg leste nettopp en artikkel om ei med angst som hadde klart å blitt lege. Så klart det er fullt mulig selv om du sliter psykisk. Tenk når du sitter der med vitnemålet i hånden, og ser tilbake på hvor mye unødvendig tid du har brukt til å bekymre deg. Synst du er tøff jeg som skal studere når du Noah. Dette klarer du. Stå på!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Huff, så utrolig trist :-( Kan ikke gjøre annet enn å ønske deg masse lykke til! Er sikker på at du klarer det, bare du kommer igang, lover jeg at du kommer til å få det kjempefint ;-) Masse lykke til! =) OG; du er IKKE en taper:) Du er en pen, ung jente med en nydelig sønn og hele livet foran deg!
Odd Molly Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Vil bare ønske deg lykke til! Dette kommer til å gå bra. Siden dette er en privat skole med tilrettelegging for voksne med ulike "plager" kan du være helt sikker på at de vet å skape trygge rammer for deg. Stå på, du blir nok lege til slutt, hvis det er det du vil!
Lille Filur Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Det kommer til å gå bra skal du se=) Det er kjempe flott at du har fått denne muligheten! Du har kanskje noen du prater med ang angsten din? som kan hjelpe deg når det blir vanskelige perioder? Jeg har hørt at de som tar vidregående når de har blitt eldre og mer modne klarer seg veldig bra. Lykke til da!! =)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 kan jeg spørre deg om noe, har tenkt å begynne på skole igjen til neste høst, har et år igjen av allmennfag. men jeg har jo nå mistet retten til videregående og de prioriterer yngre framfor meg. Hvordan kom du deg inn på vgs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå