Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 eg føyk nesten i annsikte til legen min i dag:) :S eg blir 18 snart, eg har lov å gjør va søren eg vil (snart) legen starte å snakke om noe me abort, å at eg kunne få p-piller av han, EG TÅLE IKKE P-PILLER skrek eg til han. åsså sa han berre sant nok, du kan få mini piller. satans lege. får me velge mellom jordmor å fast lege når man er gravid? hehe eg vil ikke tilbake til den legen om eg er gravid.
Maja☆ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Er det noe å bli sint for da, at legen vil informere deg om abort og at du kan få p-piller/mini piller? En lege er pliktig til å informere deg om alt slike ting. Det er da vel ikke noe vits i å ville fly på legen for dette? Han gjør jo bare jobben sin. Synes det blir litt tåpelig at du skal skrike til legen din for det... Det går da vel ann å si det på en skikkelig måte at man ikke tåler p-piller. En fastlege har maaaange pasienter og klarer derfor sikkert ikke å huske hva alle tåler eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå