Anele&Solstråla Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er veldig i tvil om hvor jeg skal dra på 3D UL... På balder klinikken koster det ca 1100kr og på Majorstua klinikken koster det 1500kr... Noen som har vært på balder klinikken? Har hørt noe negativt om han "utlendingen" på Majorstuaklinikken og..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 jeg var på majorstua og hos han "utlendingen":) han var veldig hyggelig mot meg i alle fall men det var veldig vanskelig å skjønne hva han sa. prata utydelig og veldig fort. han heter peter et eller annet. er jo bare og be om en av de andre der. er 25+3 på bildene under profilen min. er litt uklare siden jeg tok bilde av bildene:)
Anele&Solstråla Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Så søt:) jeg tenkte å gå i uke 29...Ja, det er han Peter karen...Hørte av en venninne om fler innlegg som lå inne for lenge siden at fler hadde hatt kjipe opplevelser hos han da...blitt "slått" på magen o.l. Syns jo dette virker merkelig men... Grunnen til at jeg og tenkte Balder Klinikken er jo at det er litt billigere, er jo SVinedyrt med 3D :S
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 hvis du skal dra så anbefaler jeg deg å få i deg litt sukker på forhånd sånn at nurket er aktivt. lille gutt sov hele tiden og det var vanskelig og få fine bilder og derfor "dytta" han litt på magen for å se om han våkna og om han evt sundde seg og sånn. det er dyrt men det er egentlig verdt det altså.. veldig spessielt og se den lille på den måten:):)
*Smiley* Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg var hos Peter på majorstuaklinikken.Synes han var kjempeflink jeg.Han snakket litt fort, men klarte å henge med.Vår lille sov veldig søtt, så han dunket litt på magen for å se om det ble noe liv.Var ikke akkurat slåing for å si det sånn .He, he.Vi fikk noen fine bilder og var fornøyde..Jeg fikk inntrykk av at han var veldig flink.Fikk vite alt vi hadde lyst til å vite.Og man må ha realistiske forventninger til 3 D også, ikke alltid bilder blir helt perfekte..Tror det er bedre om barnet er rolig enn om det er i hundre.Eneste var at vår sov søtt med armen foran ansiktet, men når vi dunket magen litt forsiktig , så våknet han å flyttet den vekk.Så ble noen fine bilder..Det var nok mest stas for barnefar å se den lille.Jeg var kjempeglad for at alt så i orden ut..Føler seg tryggere på at ting er som de skal..Så det var viktigst for meg..!Men det er selvfølgelig en ålreit opplevelse som anbefales:)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Utlendingen som du kaller han heter Peter Molnar. Jeg har värt hos han og var meget fornöyd. Han var grundig og han kunne sine saker. På en eller annen måte kom vi inn på hvor han har jobbet tidligere og han har en meritt liste som det er få i norge som ha tror jeg.
karolinesvingtrapp Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Jeg fikk høre av en venninne at det var gjort forskning på 3d ul i tyskland som viste at gutter kunne få hørselskade når de ble 4-5 år etter 3d ul. Vet ikke så mye mer, men ul er jo svært høye lydsingnaler....
Mamma'n til Thias Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 På Balderklinikken får du ikke videosnutter... det var avgjørende for oss. Og om du får en "ikke medisinsk vurdering", altså bare bildene på Majorstua, koster det 1200. Så vi flyttet timen fra Balderklinikken til Majorstuaklinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå