Gå til innhold

Dere som har gutter på ca 7 år.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke interesser har de? har en nabogutt som stadig kommer for å besøke datteren min på 3 år....jeg vet ikke, men synes det er litt rart...han roter i skapene på badet og prøver å få med seg datteren min opp på loftet (har lekerom ved siden av stua, så ingen grunn til å gå opp) i går tok jeg han i å klå på rompa til datteren min og da lurte jeg på hva det var han holdt på med igrunnen.....han bare tøysa sa han...jeg er litt skeptisk jeg...er jeg hysterisk? vet igrunnen ikke hva han kan finne på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her hadde ikke jeg satt pris på. Rett og slett ikke godttatt. Kan du ikke snakke med han og spørre om han ikke heller vil leke med barn på sin egen alder og antyde at du ikke syns noe særlig om at dattern din har "venner" som er så mye eldre. En 7 åring går det an å prate med, men du må ikke være redd for å gjøre det.

Skrevet

Mangen 7 åringer er veldig opptatt med å leke doktor og de mest interessante plassene å utforske er jo rumpa og tissen. Siden mangen barn ikke vet om dem har lov eller ei til dette så gjemmer dem seg litt. Loftet i dette tilfellet er jo eit fint sted for eit Doktor kontor, der sekreteren ikke forstyrrer. Dette er helt normalt for en 7 åring, men jeg er enig med hun over ...han burde finne noen på sin egen alder å leke doktor med. Jeg vet jo ikke om dette er tilfellet i denne saken, men en vet jo aldri, og den aldersgruppen er jo så veldig opptatt med ting som dette.

Du kan jo seie at hvis han vil leke med datteren din, så får dem leke der du kan holde eit øye med dem. Du kan forklare gutten at jenta di er litt for liten enda til å vœre aleine uten voksne tilstedes for å passe pa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...